پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 دی 1399 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 91141

پیام سردار هاشمی پور به مناسبت سالگرد سردار دلها شهیدسلیمانی

ریس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر درپیامی فرارسیدن سالگرد شهیدسردار قاسم سلیمانی راتسلیت گفت.

صدای جنوب :

در استانه نخستین سالگرد شهادت سردار شهیدحاج قاسموسلیمانی،سردار عدل هاشمی پور پیامی به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

جهان در آستانه یکمین سالگرد عروج آسمانی حاج قاسم قرار دارد.

شهادتش که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، آرزوی قلبی و دیرینه اش بود عالم تشیع را در ماتمی عظیم فرو برد و سر خط تمامی پایگاههای معتبر خبری در سراسر جهان گردید.

عروجش آنچنان دلها را به تسخیر و تسلیم درآورد که ناخودآگاه و به زیبایی به سردار دلها معروف شد.

اگرچه فقدان سردار شهید سپهبد سلیمانی و شهید فخری زاده ها برای ملت شهید پرور ایران اسلامی، محور مقاومت و آزادیخواهان جهان بسی سنگین است اما وجوب حفظ استمرار نهضت حسینی و تأسی از مکتب سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و پیروی از منویات خلف صالح امام راحل تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و استقرار و حاکمیت حکومت عدل الهی، مسلک بی بدیل شهادت و شهادت طلبی، افتخاری بزرگ و جاویدان برای رهپویان نهضت حسینی و ملت خداجوی ایران اسلامی است   

اما آنچه مایه ی نگرانی و البته امیدواری به تحقق و تبیین است شناخت و معرفی خدمات گسترده ی آن مجاهد فی سبیل الله در حوزه جهاد و مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت و حضور و مساعدت بی شائبه در تمامی صحنه های مورد نیاز از قبیل: سیل، زلزله، آتش سوزی ها و… است که تا حدود بسیار زیادی به منصه ی ظهور رسیده تا سرمشقی برای جوانان و ترسیمی برای آینده ی روشن جهاد، مقاومت، آبادانی و حاکمیت اسلام ناب باشد. ان شاءالله. 

افزون بر این این وجوبات، ضرورت شناخت دیگر ابعاد مختلف شخصیتی کم نظیر سردار سلیمانی است که خوشبختانه مکتب حاج قاسم، مؤسسه حفظ نشر و آثار آن فقید سعید، هیئت های رزمندگان، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و علاقمندان بسیارش در مصادر و مصادیق مختلف به صورت دیداری، شنیداری و گفتاری در آمده اند که جای تقدیر، امتنان و سپاسگزاری صمیمانه دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام شهادت ام ابیها فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره ی همه ی شهدای مدافع حرم و راه حق و حقیقت، یاد و خاطرات و ایام سالگرد شهادت نماد مقاومت و شهید زنده در کلام رهبر معظم انقلاب (سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) ) را تسلیت عرض می نمایم.

علو درجات برای همه ی ره یافتگان وصال، توفیق پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان و اجر اخروی برای همه ی تلاشگران تبیین راه حاج قاسم را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

بی شک، 

یادی که در دلها هرگز نمی میرد یاد شهیدان است.

                          عدل هاشمی پور

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت