پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 دی 1399 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 91482

مراسم تجلیل از برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان لنده +تصاویر

مراسم تجلیل از برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان لنده با حضور مسئولین در اداره کتابخوانه های عمومی برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مراسم تجلیل از برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور معاون فرماندار ، امام جمعه موقت، ریاست محترم اداره آموزش و پرورش ،کارشناس فرهنگی بنیاد علوی و مدیر کتابخوانه عمومی برگزار شد.

سید زکریا تقوی نژاد در مراسم تجلیل عنوان کرد:یکی از موثرترین ابزار صحیح پیوند با کتاب و از مهمترین بخش های موضوعی جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام است.

وی افزود: چرا که علاوه بر کمک به ترویج و گسترش فرهنگ فاخر رضوی موجب می‌شود ایرانیان فرهنگی مدار و دوستدار اهل بیت علیه السلام همزمان با کتابخوانی به رشد معنوی و روحانی و آشنایی دقیق تر با سیره تربیتی و اخلاق عملی امام رضا علیه السلام و اهل بیت علیه السلام دست یابند .

تقوی نژاد تصریح کرد: سبک و سیره محشون از رهنمودهای راهگشا اخلاقی و نکات شاخص تربیتی که همواره خود دانش، بینش و بصیرت و فضیلت را به ارمغان می آورد.

مدیر کتابخوانه های عمومی لنده گفت:منابعی در خصوص تاریخ و سیره ائمه هدی (ع) که توفیق خدمت به ساحت مقدس آنها کمتر فراهم شده است، به این جشنواره افزوده شده است.

وی در پایان گفت: بدین ترتیب در دوره نهم حضرت جواد علیه السلام و در دوره دهم ، حضرت هادی علیه السلام به جشنواره افزوده و منابع مناسب با این امامان معصوم(ع) به مخاطبان معرفی شد.

تصاویر تکمیلی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت