پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1399 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 92415

در خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده مطرح شد:

مسئولان به جای دل بستن به آمریکا به فکر تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاران داخلی باشند

امام جمعه موقت لنده گفت:مسولان ما به جای دل بستن به آمریکا و برجام سرشار از تهی به فکر تولید ملی و حمایت از اقتصاد و سرمایه گذران داخلی باشند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت:امروز مادران شهدای ما با الگوی گیری از حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب کبری(س) به اسوه های صبر و شجاعت تبدیل شده اند که شایسته بهترین ها هستند.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد:آرامش و امنیت امروز ما مرهون فداکاری ها و رشادت های شاهدان شهیدی است که برای دفاع از کیان و سرزمین از جان خویش گذشتند.

وی تاکیدکرد:امروز روسیاهی انتخابات به اصطلاح دموکراسی آمریکا و بیرون انداختن ترامپ با خفت وخواری به زمستانی سیاه برای آمریکا تبدیل شده است.

الهی نیا گفت:در طول چهار سال صدارت ترامپ شاهد بدتر شدن وضعیت اقتصادی، سیاسی و نارضایتی های عمومی در آمریکا بودیم که در مراسم تحلیف نیز کنگره به یک دژ نظامی تبدیل شده است.

وی گفت: این تحقق وعده الهی و شعار مرگ بر آمریکا است که امروز کاخ سفید وکنگره آمریکا را به لرزه درآورد و از ترس انتقام ایران در خون خواهی سردار سلیمانی لحظه ای آرامش به خود نخواهند دید.

امام جمعه لنده گفت:آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست و نمی توانیم از سوراخ گزیده شده برجام دوباره به آمریکا اعتماد کنیم.

وی گفت:مسولان ما به جای دل بستن به آمریکا و برجام سرشار از تهی به فکر تولید ملی و حمایت از اقتصاد و سرمایه گذران داخی باشند.

الهی نیا تاکید کرد:تکیه بتوان و تولید داخلی تنها را مبارزه جدی با آمریکا و کشورهای غربی است.

وی گفت:برگزاری رزمایش موشکی سپاه و ارتش در چند روز گذشته نمایشی عظیم از اقتدار و عظمت موشکی و توان دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه لنده گفت: رونمایی از شهر موشکی و شلیک رگباری موشک های بالستیک ایران با برد ۱۸۰۰کیلومتری نشانه اوج اقتدار و آمادگی رزمی برای مقابله با تهدیدات است.

وی گفت: بحث تیراندازی در مراسمات عروسی و عزاداری یکی از رسوم منسوخ بود که متاسفانه این بزه دوباره در برخی مراسمات احیا شد که علاوه بر مخاطرات جانی برای شهروندان باعث ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان می شود که انتظار داریم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برخورد قاطع و لازم را داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت