پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 فروردین 1395 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 934

افتخارافرینی فرزندان کهگیلویه همچنان ادامه دارد:

ممیرو درسرزمین اژدها به نمایش در می اید

دومین فیلم هادی محقق داستان پدربزرگ و نوه‌ای در منطقه کوهستانی کهکیلویه و بویراحمد است. ایاز بعد از یک اتفاق مهیب در زندگی‌اش خود را مسبب همه مشکلات می‌داند و می‌خواهد به زندگی خود خاتمه دهد اما نوه‌اش از او نگهداری می‌کند.

فیلم سینمایی «ممیرو» در ششمین دوره جشنواره فیلم پکن شرکت می‌کند.

«ممیرو» به کارگردانی هادی محقق در بخش فیلم‌های اول و دوم این جشنواره سینمایی پذیرفته شده است. ششمین دوره جشنواره فیلم پکن از ۱۷ تا ۲۳ آوریل مطابق با ۲۷ فروردین تا ۳ اردیبهشت در پایتخت چین برگزار می‌شود. «ممیرو» در بخش فیلم‌های اول و دوم با ۱۶ فیلم رقابت می‌کند.

«ممیرو» در جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی جایزه بزرگ این جشنواره را به صورت مشترک با یک فیلم قزاقستانی دریافت کرد و دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد از جشنواره پونا هند از دیگر افتخارات این فیلم بوده‌است. «ممیرو» در جشنواره‌های سائوپائولو برزیل، کرالا هند و لیتوانی در بخش رقابتی حضور داشته‌است. این فیلم با تهیه‌کنندگی مشترک رضا محقق و مجید برزگر در جشنواره سی‌و چهارم فجر در بخش هنروتجربه حضور داشت و از نامزدهای تندیس هنروتجربه بود.

دومین فیلم هادی محقق داستان پدربزرگ و نوه‌ای در منطقه کوهستانی کهکیلویه و بویراحمد است. ایاز بعد از یک اتفاق مهیب در زندگی‌اش خود را مسبب همه مشکلات می‌داند و می‌خواهد به زندگی خود خاتمه دهد اما نوه‌اش از او نگهداری می‌کند.

یدالله شادمانی بازیگر نقش پیرمرد است و میثم فرهومند که پیش از این در «تنهای تنهای تنها» در نقش یک نوجوان بوشهری ظاهر شده بود، نقش نوه او را بازی می‌کند. روزبه رایگا مدیر فیلم‌برداری این فیلم بوده است. فیلمی که در دهدشت از توابع استان کهکیلویه و بویراحمد فیلمبرداری شده و مناظری زیبا در کنار صحنه‌هایی دردآور را به نمایش می‌گذارد. «ممیرو» در لهجه محلی منطقه به معنی نامیراست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت