پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1399 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 93443

انقلاب اسلامی ایران تغییر در سبک و زندگی مردم بود

تغییر در سبک و زندگی مردم بود و لازم است مسئولان در هر پست و مقامی که باشند به وظایف خود عمل نمایند و پیرو رهبری و حضرت امام (ره) باشیم.

به گزارش خبرنگار  صدای  جنوب به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، رئیس کل دادگستری استان به همراه جمعی از معاونان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و کارکنان دستگاه قضایی، در گلستان شهدای یاسوج حاضر و با قرائت فاتحه و تقدیم گل به مقام شامخ شهیدان، ادای احترام نمودند.

در حاشیه این برنامه فرهنگی که از سوی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان طراحی شده بود؛ دکتر حسن نگین تاجی در مصاحبه‌ای به برگزاری برخی برنامه‌های متنوع فرهنگی در این دهه اشاره نمود و اظهار داشت: در این دهه همکاران در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی به همراه مسئول امور ایثارگران دادگستری کل استان، با تعدادی از خانواده‌های شهداء منسوب به همکاران شاغل در دادگستری در شهرستان های گچساران و کهگیلویه دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه افزود: در بازدید از زندان مرکزی یاسوج، همکاران قضایی در دادسرا، دادگاه ها و شعبه تجدیدنظر استان با زندانیان ملاقات، و در راستای طرح تحول حقوقی موضوع غربالگری آنان انجام شد.

قاضی القضات دادگستری استان در خصوص حضور مجازی کارکنان دستگاه قضایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به اینکه امسال به خاطر شرایط کرونایی، راهپیمایی فیزیکی وجود ندارد اما همکاران فرهنگی در ابتکاری، زمینه حضور کارکنان دستگاه قضایی استان و سایر مردم را در فضای مجازی آماده نمودند که لینک آن برای آنان ارسال خواهد شد.

مقام ارشد قضایی استان در پایان اظهار داشت آنچه که درباره ی انقلاب اسلامی ایران باید گفت، تغییر در سبک و زندگی مردم بود و لازم است مسئولان در هر پست و مقامی که باشند به وظایف خود عمل نمایند و پیرو رهبری و حضرت امام (ره) باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت