پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1399 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 94393

پلیس با همه توان در کنار حادثه‌دیدگان/ هیچ گونه رخداد سوء امنیتی تاکنون در منطقه زلزله زده سی‌سخت نداشتیم

: در کنار نیروهای امدادی پلیس، تیم های روانشناسی و مددکاری معاونت اجتماعی استان به مناطق زلزله زده اعزام، تا در کاهش آلام روحی آسیب دیدگان اقدام لازم را به عمل آورند.

ناجا در سه زمینه؛ تامین امنیت مناطق زلزله‌زده؛ تامین امنیت و همراهی محموله‌های ارسالی و روان‌سازی آمد و شد انجام وظیفه می‌کند/ پلیس با همه توان در کنار حادثه‌دیدگان/ هیچ گونه رخداد سوء امنیتی تاکنون در منطقه زلزله زده سی‌سخت نداشتیم

فرمانده انتظامی استان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر سی سخت که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد طی سخنانی گفت: بحمدالله تاکنون هیچ گونه رخداد سوء امنیتی در منطقه زلزله زده سی سخت نداشتیم و پلیس با همه توان در کنار حادثه‌دیدگان است.

به گزارش صدای جنوب  به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ دوم ستاد “کیقباد مصطفایی” در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر سی سخت که به ریاست دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد به تشریح برخی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان پرداخت و اظهار داشت: شامگاه ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۹ شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی‌سخت لرزید و زلزله، خانمان بسیاری از هم استانی های خوبمان را در هم کوبید اما این حادثه باز هم پایمردی، همدلی، انسان دوستی، رافت و هماهنگی مردم و مسئولان را در ترمیم خرابی ها به منصه ظهور گذاشت.

وی افزود: از همان آغازین لحظات وقوع زلزله، پلیس با حضور گسترده و چشمگیر خود در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، به یاری حادثه‌دیدگان شتافت؛ تیم‌های پلیس به محل حادثه اعزام شده و تامین امنیت منطقه و نیز امدادرسانی به زلزله‌زدگان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه خاطر نشان کرد: هرچند که پلیس همیشه در حال خدمت رسانی به مردم شهید پرور است؛ اما بلافاصله مأموران یگان های مختلف فرماندهی انتظامی استان به حالت آماده باش در مناطق زلزله‌زده مستقر شده که ضمن امدادرسانی، تامین امنیت منطقه و جان و مال حادثه‌دیدگان را عهده دار شدند.

مصطفایی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه منازل برخی از کارکنان خدوم در شهرستان دنا نیز مورد آسیب و تخریب قرار گرفت؛ اما در ابتدایی ترین ساعات وقوع زلزله با توجه به تخریب بیش از حد تصور در شهر سی سخت؛ پرسنل فرماندهی انتظامی استان اقدامات همه جانبه ای به مردم آسیب‌دیده انجام دادند و با به کار گیری حداکثری نفر و خودروهای سازمانی برای امداد و توزیع کمکهای مردمی، حضور پیدا کردند.

مصطفایی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همه دستگاه های ذیربط به ویژه نیروی انتظامی؛ نظم خاصی در این منطقه برقرار شده و اطمینان می‌دهیم در روزهای پیش رو، مردم به جز ناراحتی تخریب منازل خود؛ نگرانی دیگری نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: با دستور هیئت رئیسه محترم ناجا در راس سردار فرمانده محترم ناجا، نیروهای کمکی از مرکز استان و استان همجوار به شهر زلزله‌زده سی سخت اعزام و نیروی انتظامی در سه زمینه؛ تامین امنیت مناطق زلزله‌زده، اسکورت و همراهی محموله‌های کمک‌های ارسالی و روان سازی ترافیک به انجام وظیفه پرداختند.

وی بیان داشت: استقرار نیروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، باعث تسهیل و روان سازی ترافیک در محدوده برون و درون شهری شهر زلزله‌زده سی سخت شده تا دستگاه‌های کمک رسان به خوبی بتوانند کار امدادرسانی به زلزله‌زدگان را انجام دهند.

سردار مصطفایی خاطرنشان کرد: اکیپ های متعددی از پلیس‌های تخصصی، ستادی و یگان امداد جهت امداد رسانی از آغازین لحظات وقوع زلزله به منطقه اعزام، علاوه بر کمک به مصدومان و آسیب دیدگان، کمک ها و محموله‌های ارسالی مردمی و دولتی را تا رسیدن به دست آسیب دیدگان در این مناطق اسکورت کرده و در توزیع اقلام نیز شرکت و نظارت کماکان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

ایشان در ادامه گفت: در کنار نیروهای امدادی پلیس، تیم های روانشناسی و مددکاری معاونت اجتماعی استان به مناطق زلزله زده اعزام، تا در کاهش آلام روحی آسیب دیدگان اقدام لازم را به عمل آورند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان سخنان خود تاکید کرد: امنیت مناطق زلزله‌زده در دستور کار ویژه پلیس است و بی شک استقرار نیروهای پلیس در مناطق زلزله‌زده به منظور امدادرسانی به زلزله‌زدگان و مهیا کردن شرایط اسکان و تامین امنیت آنان تا برگشت به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت