پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1399 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 95219

قدردانی معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد از فرماندار گچساران/تکلیفی که اتابک برای سایر مدیران بوجود آورده است

معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از زحمات فرماندار گچساران گفت: میدانی بودن اتابک یک تکلیفی را برای مدیران به وجود آورده است که مدیران قدری از پشت میز نشستن فاصله گرفته و کار را به کارشناسان نسپارند.

صدای جنوب :

 نشست  هفتاد و پنجمین ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان گچساران با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ، مدیرکل تعزیرات و معاون دانشگاه علوم پزشکی ، فرماندار و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست آذر صفایی نیا  با تقدیر از زحمات فرماندار گچساران اظهار کرد: میدانی بودن اتابک یک تکلیفی را برای مدیران به وجود آورده است که مدیران قدری از پشت میز نشستن فاصله گرفته و کار را به کارشناسان نسپارند.

وی  با اشاره به انتقاد برخی‌ها که چرا در نشست‌های ستادکرونا  مصوبات تکراری هستند ، افزود:  بیماری کرونا به عنوان یک صورت مسئله ثابت و تکراری است مگر اینکه با توجه به وضعیت موجود هر شهرستان مصوبات آن  تغییر صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد  گفت: اما چرا با این همه صحبت‌های تکراری و مصوبات تکراری چرا کادر بهداشت و درمان خسته شده است  و  این صحبت‌ها مبهم است که تا کنون این بیماری ریشه کن نشده است.

 صفایی نیا عنوان کرد: گچساران دارای شرایط استراتژیکی دارد که  می‌توان بحث انتخابات، پیک سفر در ایام نوروز ، همجوار با استان‌های جنوبی و بنادر جنوبی اشاره کرد که  یکی از خصایص این شهرستان دورهمی ها و خونگرمی مردم منطقه است که نیاز به کنترل  دارد.

 وی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق ابراز کرد: مسئله اطلاع رسانی که نقش اعظم آن بر دوش رسانه است که جای تقدیر است چون رسانه از جنس مردم و از خود مردم هستند و شهروندان هم حرف رسانه ها را در این برهه حساس را  بهتر گوش می‌کنند.

 صفایی نیا با اشاره به سخنان استاندار در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بیان کرد: برگزاری مراسمات تشییع و تدفین با حداقل انجام می شود که جای تقدیر و تشکر دارد که برخی ها اقدام به فرهنگ سازی می کنند و تاکید استاندار بر تقدیر از این افراد و بزرگنمایی کار آنها است.

 معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد  گفت: سخت است در استانی که طایفه ای و عشیره ای است اما نشان داده شد که می توان این فرهنگ سازی را ایجاد کرد.

وی  بر همکاری دهیاری‌ها در زمینه جلوگیری از تجمعات در روستاها تاکید کرد و افزود: مسوولیت گرفتن در شرایط عادی از هر  شخصی برمی آید اما مدیر باید در شرایط سخت خود را نشان دهد.

 صفایی نیا ابراز کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها قهوه خانه ها بدون مجوز بوده که مشکلاتی را به وجود آورده است که انتظار می‌رود جلوی فعالیت این افراد گرفته شود.

 وی ادامه داد: با توجه  به شرایط قرمز گچساران تردد کارکنان غیربومی شاغل در صنعت نفت باید کنترل شود.

معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد  گفت:  خوشبختانه در حوزه درمان زیر ساخت ناقص نخواهیم داشت .

 صفایی ‌نیا با اشاره به اینکه.بخش درمان قسمت آخر تراژدی کرونا است، افزود: نقش همه در ستاد کرونا این است که برای کادر درمان زمان بخریم و  سعی کنیم وارد پیک این بیماری نشویم.

 وی خاطرنشان کرد: با انجام دادن چند دستور کار ساده  از جمله رعایت پروتکل بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از دورهمی خانوادگی می تواند زمان خوبی برای کادر درمان خریداری شود.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت