پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1399 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 95259

شوک به انتخابات شورای اسلامی شهر سوق

شما مردم قدرشناس،نیک اندیش وفداکار شهر سوق که با الطاف ومحبت های بی شائبه خود ،با رای سبز خویش به فرزند وبرادر کوچکتان، سرمایه ی عظیمی را برایم فراهم نموده اید تا مسئولیتم هم در مقابل شما وهم درمحضر خداوند سبحان سنگین و سنگین تر شود. از اینکه به من اعتماد کرده اید برخود می بالم ،قدردان وپاسدار هدیه ارزشمندتان بوده ام و خواهم بود.

صدای جنوب:

چهره تاثیرگذار وپیگیردیار سوق و رییس کنونی این شورا در دور جدید انتخابات شورای این شهر کاندید نخواهد شد اقدامی که  به این ماراتن نفس گیر شوک  وارد خواهد کرد.

بیانیه مهم سید حسین حسینی که در اختیار صدای جنوب قرار گرفته  به شرح زیر است:

به نام حضرت دوست
که هرچه داریم از اوست
و قالوا الحمدلله الذی اذهب عنّا الحزن انّ ربّنا لغفور شکور
فرارسیدن ماه شعبان المعظم،میلاد با سعادت سه پاره خورشید نبوی (ص)، امیر لحظات بی پایان نیایش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ماه رخشان حیدری خصال حضرت اباالفضل العباس (ع) و زینت‏ دهنده سجده ‏گاه عاشقان حضرت امام سجاد (ع) بر همه مسلمین جهان به ویژه همشهریان بزرگوار مبارک باد.
✅ خالق هستی را شکرگزار و سپاسگزارم که در آخرین ماههای حضورم در شورای شهر سوق، فرصتی برایم فراهم شد تا حسن اعتماد شما ، مردم قدرشناس و فهیم شهرم را در سه مرحله حضور در انتحابات شورای شهر پاس بدارم ونهایت تقدیر و تشکر از شهروندان نجیب و شریف شهرم داشته باشم.

✅ شما مردم قدرشناس،نیک اندیش وفداکار شهر سوق که با الطاف ومحبت های بی شائبه خود ،با رای سبز خویش به فرزند وبرادر کوچکتان، سرمایه ی عظیمی را برایم فراهم نموده اید تا مسئولیتم هم در مقابل شما وهم درمحضر خداوند سبحان سنگین و سنگین تر شود. از اینکه به من اعتماد کرده اید برخود می بالم ،قدردان وپاسدار هدیه ارزشمندتان بوده ام و خواهم بود.

✅همشهریانم:
با دعای خیر شما در مسیر خدمت با وجود همه فراز ونشیب ها وموانع سخت کاری ، برای لحظه ای از مطالبات به حق شما مردم قانع و صبور کوتاه نیامدم . هرجا لازم بود فریاد زدم وآنجا که لازم بود التماس کردم ،هرمسیر و معبری را که احساس کردم می توان از طریق آن گره ای از مشکلات و مطالبات شهرم بردارد رفته ام .
بر سر حق مردم هیچ معامله ای نکرده ام ودامن خویش را که پرورش یافته دامان پاک پدرومادری از سلسله جلیل القدر سادات رضاتوفیق بوده است را با سوء استفاده شخصی،فامیلی آلوده نگردانیده ام . در مسیر پی گیری حل مشکلات و ورفع نیازمندی های این سامان به رعایت بیت المال اهتمام جدی داشته ام ،از این رو هزینه خواب وتاحدتوان، خوراک را در هنگام ماموریتها بر شهرداری تحمیل نکرده ام ، تا درروز حساب، سرافراز وسربلند از این مسئولیت روسفید بیرون آمده باشم، تابلوی فعالیتهایم در معرض شما قرار دارد.بی شک وجدان های بیدار در مورد آن قضاوت عادلانه ای خواهند داشت.

✅تلاش داشته ام که به عنوان سرباز این دیار زبان گویای آنها در سازمان ها وادارات مربوطه باشم. از هر فرصتی برای احقاق حق مردم استفاده کردم ،کمتر مسئول استانی و کشوری مرتبط با امورات شهری هست که خدمتش نرسیده باشم ومظلومیت مردم را نزد وی بازگو نکرده باشم . آنچه انجام نگرفته از توانم خارج بوده است .چراکه علاوه بر موانع سخت اداری ،عناصری از درون هم در تلاش بوده اند که در مسیر خدمت رسانی ، سنگ اندازی کنند .
همواره طایفه گرایی و قومیت گرایی را سم مهلکی برای پیشرفت امور می دانستم و سعی داشته ام خط بطلانی برگرایشات بی حاصل طایفه ای و قومی بکشم. چرا که معتقدم طایفه گرایی و قومیت گرایی نوعی بازی است که تاوان آنرا باید مردم بدهند.

✅ به اعتقاد حقیر عقب ماندگی شهر را نباید به خارج از شهر و عوامل بیرونی نسبت داد اگر خوب دقت بکنیم همه ما در قسمتی از رفتارهای فرهنگی معیوب مشترک هستیم که عامل عقب ماندگی نسبی مان است .برای پیشرفت باید اصلاح فرهنگی صورت گیرد و این اصلاح نیز الزاما باید هرکس از خود شروع کند.

✅ بسیار خرسندم که طی سالهای حضورم در شورای شهر سوق، تلاش های مثمر ثمری از لحاظ عمرانی،فرهنگی ، وزیباسازی و…… در خاستگاه فرهنگ وهنر استان (سوق) به وقوع پیوست ،اما تارسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم که همت والای منتخبین دور آینده ونخبگان و فرهیختگان دیاررا می طلبد انشا الله به صورت مبسوط در فرصت دیگری تقدیم همشهریان محترم خواهد شد .

✅ با این وجود نگرانی ها و دغدغه هایی هم دارم بخصوص بی تفاوتی اجتماعی ، محافظه کاری ، مصلحت اندیشی وعدم مطالبه گری شهروندان، که منجربه بی توجهی مدیران استانی وشهرستانی به این سامان گردیده است.

✅ درادامه از مردم انتظار می رود درخصوص انتخاب افراد برای ورود به شورا نهایت حساسیت را به خرج دهند تا انسانهایی صالح ،دلسوز ، پی گیر،فداکار، صاحب ایده وتفکر پیشرفت به شورا راه یابند و بتوانند حق شما را از دست دولت بگیرند.

✅ در پایان از افراد فرهیخته ، پیگیر ،کارآمد ودلسوز دیارم خاضعانه استدعا دارم که عرصه شورا را خالی نگذارند و در فرصت باقی مانده ثبت نام نمایند تا بتوانیم برای نجات دیارمان از تبعیض ها، بی عدالتی ها و دست یابی به مطالبات برحقمان گامهای محکمی برداریم.

✅ امیدوارم هستم که مردم دیارم قصور وکوتاهی احتمالی فرزند وبرادر خودشان را به دیده اغماض بنگرند ومارا حلال نمایند.

خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی و ما رستگار
خادم کوچک شما سید حسین حسینی

*

صدای جنوب برای سید حسین حسینی در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت می نماید.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت