پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1399 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 95366

استخدام ۷۵۰ نفر در دوره مدیریت کنونی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد/ دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ میلیارد تومان بدهکار است

استان‌ها_معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدهی این دانشگاه از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

به گزارش  صدای جنوب از یاسوج، جلال پورانفرد در نشست معاونان دانشگاه علوم پزشکی با خبرنگاران اظهار داشت: از روز اول در مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با وضعیت بحرانی روبه‌رو بود.

وی افزود: از بحران‌های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای کار موضوع بیمارستان شهید جلیل بود و پس از آن نیز شیوع ویروس کرونا بر این بحران افزوده شد.

معاون توسعه منابع انسانی در ابتدای شروع بکار مدیریت کنونی در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تراز مالی ما با توجه به بدهی‌ها و مطالبات منفی بود و قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی داشتیم و اکنون میزان این بدهی به ۳۰ میلیارد تومان رسیده‌است.

پورانفرد خاطر نشان کرد: طی سال اخیر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از وزارت بهداشت و درمان دریافت شده که اغلب این اعتبارات مربوط به بخش کارانه است.

وی گفت: در گذشته  نزدیک به ۲۲ ماه در پرداخت کارانه ها معوق داشتیم که با همت و تدبیر مدیریت، هم اکنون این عدد به ۵ ماه تنزل پیدا کرده‌است.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از استخدام ۷۵۰ نفر در دوره مدیریت کنونی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تعداد ۴۰۶ نفر نیرو به صورت پیمانی به دانشگاه اضافه شده‌است.

وی بیان کرد: در دوره مدیریت کنونی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تمام بیمارستان‌های استان دارای بیمارستانی شده و چارت‌ها نیز به روز رسانی شدند.

پورانفرد از افتتاح و در دست افتتاح بودن ۴۰ پروژه عمرانی خبر داد و گفت: با شرایط سخت کرونا این تعداد پروژه افتتاح یا نزدیک به افتتاح هستند و از مهمترین آنها می‌توان به کلینیک شهید مفتح یاسوج، کلینیک گچساران اشاره کرد

وی در ادامه از افتتاح کلینیک شهر دهدشت تا قبل از تابستان سال آینده خبر داد و گفت: بیمارستان نرگسی گچساران در صورت تحویل از طرف پیمانکار آماده شروع فعالیت است و دانشگاه تعهدات لازم در مورد بیمارستان نرگسی گچساران را انجام داده است.

وی از خریداری شدن تجهیزات لازم بیمارستان بهمئی خبر داد و گفت: تلاش می‌شود که این بیمارستان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت