پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1399 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 95390

موانع تولید استان بر طرف می شود/کیفیت تولید مانع اصلی رکود و ورشکستگی کارخانه هاست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اشتغالزایی و رونق تولید در استان گفت؛ کیفیت تولید مانع اصلی رکود و ورشکستگی کارخانه هاست.

به گزارش  صدای جنوب ،سی و چهارمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسولان استانی برگزار شد.

این نشست که به منظور تسهیل در موانع تولید استان برگزار شد حکایت از تقاضاهای زیاد بانکی در تنفس باز پرداخت تسهیلات واحد های تولیدی داشت.

صمیمی دوست در این نشست بر اشتغالزایی و رونق تولیدی واحد ها تاکید داشت و گفت : باید به واحد های تولیدی که در تولید مشکل و موانعی که بر سر راه آن هست کمک شود و این پیش شرط اصلی برای پرداخت و تنفس در تسهیلات است.
در اولین دستور کار این نشست که درخواست یک واحد تولیدی غیر فعال برای استفاده از تسهیلات و تنفس در باز پرداخت و تغییر کار واحد بود تصمیم بر دعوت سرمایه گذار و ارایه توضیحات در خصوص علت تغییر کار واحد شد که به علت عدم حضور سرمایه گذار به سال آینده موکول شد.
واحد تولیدی اب معدنی سی سخت دومین واحد درخواست کننده بخشنامه تسهیل در رفع موانع بود که در این نشست بانک صنعت و معدن  با این واحد برابر بخشنامه عنوان شده برخورد و مانع تراشی کنند.
صمیمی دوست در این نشست گفت : اگر واحد های تولیدی در خط تولیدی به این خط  توجه ویژه داشته باشند بدون شک هرگز شاهد رکورد و ورشکستگی نخواهند شد  و در استان به شرط برنامه تسهیلات برای توسعه واحد های تولیدی داده می شود و موانع در تولید و اشتغال رفع می شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت