پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1400 ساعت 02:01:: شناسه خبر: 95670

معاون عمرانی استاندار:جاده چرام_دهدشت چهارخطه می شود

حاجی زاده  در این بازدید با تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه و سال جدید،رسیدگی به راه های استان را در اولویت دانست

معاون عمرانی استاندار:جاده چرام_دهدشت چهارخطه می شود

به گزارش صدای جنوب، معاون عمرانی استاندار به همراه نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان،مدیرعامل آب و فاضلاب استان،معاون مهندس ساخت و توسعه راه و شهرسازی استان،فرماندار کهگیلویه ،و تعدادی از مدیران شهرستانی از ورودی های شهر دهدشت و محورهای مواصلاتی کهگیلویه و چرام بازدید کردند.

کیامرث حاجی زاده  در این بازدید با تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه و سال جدید،رسیدگی به راه های استان را در اولویت دانست و گفت:
یکی از اولویت هایی که همزمان با جاده سازی به تاکید استاندار در اولویت قرار دادیم بحث رسیدگی و زیباسازی ورودی و خروجی شهرهاست.

وی افزود:همزمان با بحث جاده سازی ،بحث زیباسازی ورودی ها و درختکاری توسط شهرداری ها را داریم که در دهدشت هم این نهضت شروع شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ساماندهی جاده طولیان تصریح کرد: جاده طولیان نیز همانند سایر ورودی ها که جاده حادثه خیز بوده و تصادفات و تلفات داشته جز اولویت ها قرار گرفت و با پیگیری هایی که شده در مدت گذشته ۲ میلیارد اعتبار تخصیص یافته و پیمانکار قول داده در آینده نزدیک جاده را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه به همراه مسئولان مربوطه از این جاده بازدید داشتیم و تسریع در تکمیل جاده اهمیت زیادی برای ما دارد، گفت: در تلاش هستیم برای جاده طولیان اعتبارات بیشتری اختصاص دهیم که انشاله قولی که پیمانکار داده سریعتر عملی شود.

حاجی زاده با اشاره به اینکه از جاده چرام_دهدشت نیز بازدید داشتیم،افزود: عملیات راهسازی جاده چرام به دهدشت رو به اتمام است و پیمانکار قول داد چند کیلومتر باقی مانده را تا پایان خرداد ماه به اتمام برساند.

وی بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیر برای اتمام جاده چرام به دهدشت قول تخصص اعتبارات ویژه داده است،گفت: با پیگیری های انجام شده به زودی شاهد چهارخطه شدن جاده چرام به دهدشت هستیم.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه جاده شیخ هابیل و امامزاده یحیی (ع) یکی دیگر از جاده هایی بود که بازدید شد،افزود:
این جاده که راه ارتباطی چندین روستا می باشد قسمتی از این جاده در گذشته زیرسازی شده که به علت عدم تکمیل عملیات راهسازی دوباره تخریب شده است.

حاجی زاده افزود: با پیگیری های انجام شده این جاده جز پروژه های مصوب ۱۴۰۰ قرار گرفت و اعتباراتی برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اتمام این پروژه قول همکاری داده است،افزود:بنیاد برکت نیز برای اتمام این جاده قول همکاری داده است و از طرفی مقرر شد طی تفاهم نامه ای که انجام خواهیم داد پروژه جاده ی شیخ هابیل را عملیاتی خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت