پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 فروردین 1400 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 96536

فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و عامل فروش سکه های تقلبی در لنده

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و عامل فروش سکه های تقلبی در این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده سرگرد فرزین جمشیدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت؛ در پی دریافت خبری مبنی بر فروش سکه های تقلبی توسط یک نفر در یک واحد صنفی طلا فروشی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار دارد.

وی افزود:  در بررسی مأموران مشخص شد شخصی به صنوف طلافروشی مراجعه و در ازای خرید مقدار ۵۲ گرم طلا از واحد طلافروشی تعداد ۱۴ عدد سکه بهار آزادی تقلبی تحویل مالک طلافروشی داده است.

جمشیدی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده ضمن هماهنگی با مراجع قضایی متهم را در شهرستان کهگیلویه شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که سکه های تقلبی دارای درصد کمی از طلا بوده و به دلیل عیار پایین عملا ارزش سکه های طلایی ضرب شده توسط بانک مرکزی را ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد از شهروندان خواست:  با توجه به اینکه افزایش بی رویه قیمت سکه و طلا موجب تمایل شدید افراد به سرمایه گذاری در این حوزه شدند و افراد سودجو با بهرگیری از این وضعیت به دنبال ضرب سکه‌های طلای تقلبی بوده که ارزش ریالی آن تا ۵۰ درصد کمتر از حوزه‌های اصلی بوده لذا می بایست شهروندان عزیز از خرید سکه و طلا از افراد ناشناس و مبادی غیررسمی زدن خودداری نمایند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت