پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1400 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 96610

پیام نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش

اینجانب بیست ‌و نهم فروردین ماه ، روز ارتش را به تمامی غیور مردان و دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های محترمشان تبریک گفته و از ایزد منان موفقیت های روز افزون آنان را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم

صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«امروز ارتش یکی از مردمی ترین نهادهای کشور است»رهبر معظم انقلاب اسلامی

۲۹ فروردین ماه در تاریخ سراسر افتخار جهموری اسلامی ایران یادآور فداکاری های بی نظیر عزیزانی است، که همواره تکیه گاه محکمی برای کشور بوده و هستند.

روز ارتش که به تعبیر رهبر معظم انقلاب « یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید»، هرساله یادآور رشادت دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از جمهوریت و اسلامیت میهن پرداختند.

ارتش با تجربه عظیم هشت سال دفاع مقدس و همچنین سالیان متمادی حفاظت از مرزهای این سرزمین و امروز نیز در تمامی عرصه ها دست به پیشرفت زده و این نشان از لیاقت،بزرگی و توانمندی این دلیر مردان است.

اینجانب بیست ‌و نهم فروردین ماه ، روز ارتش را به تمامی غیور مردان و دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های محترمشان تبریک گفته و از ایزد منان موفقیت های روز افزون آنان را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

سید محمد موحد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت