پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1400 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 96728

در چهارمین جلسه ستاد کرونای شهرستان لنده مطرح شد:

گلایه فرماندار ازحضور برخی فرهنگیان در مراسمات+تصاویر

چهارمین جلسه شورای سلامت شهرستان لنده به ریاست  فرماندار و با حضور اعضای ستاد مبارزه با کرونا و شورای سلامت شهرستان برگزارشد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،چهارمین جلسه شورای سلامت شهرستان لنده به ریاست  فرماندار و با حضور اعضای ستاد مبارزه با کرونا و شورای سلامت شهرستان برگزارشد.

تورج رزمجو گفت: نبود زیرساخت های اساسی بهداشتی در شهرستان لنده یکی از چالش های مهمی است که ما با آن مواجه هستیم.

وی افزود: برای کاهش آمار و ریشه کنی بیماری کرونا نیازمند عزم ملی و مشارک همه اقشار مختلف مردم هستیم و تازمانی که این مهم عملیاتی نشود نمی توانیم موفق باشیم.

فرماندار شهرستان لنده گفت: بیشترین گلایه مندی بنده از قشر فرهنگی است که نقش مهمی در کاهش این خرده فرهنگ ها در تجمعات دارند متاسفانه برخی از این عزیزان اولین کسانی هستند که در این مراسمات حضور دارند و انتظار داریم این عزیزان که رسالت مهمی به دوش دارند در فرهنگ سازی ما را یاری کنند.

وی گفت: وقتی محل کسبی برابر قانون بسته می شود بعد از یک ساعت و یا عصر آن روز متاسفانه باز می شود و این مهم از سوی برخی از کسبه بازار چندان رعایت نمی شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: برابر قانون در وضعیت قرمز کرونایی ناچار هستیم برخی صنوف را به اجبار پلمپ کنیم .

وی گفت: انتظار داریم همه ادارات و نهادهای مختلف در حوزه های مختلف جدا در یک هفته به طور شبانه روزی پای کار بیایند و در کاهش این بیماری هماهنگی بیشتری شود.

رزمجو گفت:بحث انسداد مسیر خیابان اصلی تا بهبود وضعیت شهرستان حتما مسدود خواهد بود و تا زمان تغییر وضعیت نیز به همت پلیس راهور و اداره برق صورت می گیرد.

 فرماندار شهرستان لنده گفت: ارزیابی ادارت و نهادها در سطح شهرستان لنده در خصوص عملکرد آنان در حوزه کرونا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت