پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1400 ساعت 22:02:: شناسه خبر: 96974

آغاز فعالیت ستاد اجرایی واکسیناسیون در شهرستان کهگیلویه

در راستای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا و بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹، جلسه ستاد شهرستانی اجرای این طرح با شرکت ادارات عضو و به ریاست فرماندار شهرستان کهگیلویه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه گفت :با اولویت بندی و تعیین پایگاههای مناسب، تجهیزات و شرایط لازم در اجرای فاز دوم واکسیناسیون کرونا لحاظ می شود .

وی با تاکید بر شفافیت و قانونمندی در اجرای طرح در شهرستان تصریح کرد:باید با اطلاع رسانی دقیق و مستمر این اعتماد در شهروندان بوجود بیاید که گروههای هدف این واکسن را بدون رانت دریافت می کنند .

دارا کریمی نژاد اغاز بکار ستاد واکسیناسیون بعدداز ۱۴ماه نفس گیر در شهرستان را مصداق تزریق «روحیه امید» به جامعه توصیف و تاکید کرد : باید تلاش شود عملیات در حداکثر سهولت برای مردم، به همراه حفظ سلامت کارکنان بهداشتی و گیرندگان خدمت اجرا شود.

وی با اشاره به بستن صنوف و اعمال محدودیت ها علیرغم میل باطنی خاطر نشان کرد : در روزهای اخیر با رعایت شهروندان روند خزنده و افزایشی در بستری بیماران کرونایی کمتر شده است و این نشان میدهد در شرایط موحود رعایت نکات پیشگیرنده بسیار تاثیر گذار بوده است.

کریمی نژاد با بیان اینکه مدیریت کرونا در کشور و شهرستان ما تاکنون مطلوب بوده است اضافه کرد : این شهرستان در مدیریت واحد و قوانین منظم ، همراهی جمعی و تقویت کادر درمان موفق عمل کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه هم در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت اولویت بندی اعلام شده در سند ملی واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: فاز یک این سند با واکسینه کردن بخشی از گروههای هدف از جمله کادر بهداشت و درمان، نظام پزشکی شهرستان، فوریت های پزشکی ، بیماران خاص، پاکبانان و جانبازان ۵۰ درصد به بالا اجرا شده و فاز دوم سند ملی واکسیناسیون کرونا در شهرستان کهگیلویه به زودی اجرا خواهد شد.
طیب زادگان هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بین بخشی جهت اجرای هرچه مطلوبتر واکسناسیون کرونا در شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به سند ملی واکسیناسیون کرونا و اولویت های صورت گرفته در این سند جهت دریافت واکسن کرونا، عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد.
طیب زادگان اظهار داشت: در این جلسه با توجه به تقسیم وظایف صورت گرفته در شیوه نامه اجرایی طرح واکسیناسیون کرونا مسائل مختلف اجرای این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نقش دستگاههای متولی در هرچه مطلوبتر برگزار شدن واکسیناسیون کووید ۱۹ تبیین شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت