پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1400 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 97027

در نشست ستاد مدیریت بحران لنده مطرح شد:

ضرورت برخورد قاطع با عاملین آتش سوزی جنگل ها و مراتع/ همه مدیران زیر مجموعه مدیریت بحران هستند+تصاویر

فرماندار شهرستان لنده در جلسه مدیریت بحران شهرستان از ضرورت برخورد قاطع با عامل یا عاملین آتش سوزی ها در جنگل ها و مراتع خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،  تورج رزمجو جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده گفت:توجه به رفع مشکلات معیشتی یکی از مهمترین نیازهای دولت است که امیدواریم دولت جدید در این راستا کوشش لازم را داشته باشد.

وی افزود:شیوع بیماری منحوس کرونا و توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از ضرورت است و در شهرستان کوچکی همانند لنده وقتی ٢۴فوتی داریم می طلبد که همه احساس مسولیت کنند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: همه ما در امر کاهش و افزایش بیماری کرونا به طور مستقیم درگیر هستم چرا که برابر مسولیت های که داریم باید کار کنیم.

وی افزود: برخورد قاطع با متخلفین کرونایی از سوی دادستانی باعث شد تا مراسمات عزاداری و شادی برابر نرم های تعیین شده و برابر دستورالعمل های کرونایی اجرایی شود.

رزمجو گفت: درختان شریان های حیاتی ما برای تنفس زمین هستند که به واسطه عدم مسولیت پذیری ما انسان ها با یک سهل انگاری به آتش کشیده می شوند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده تاکید کرد: اگر در آتش سوزی های گسترده گذشته احکام محکمی برای عامل و عاملین این آتش سوزی ها برخورد قاطع می شد شاهد این همه خسارت نبودیم.

رزمجو گفت: همه ادارات شهرستان برابر مصوبه هیئت وزیران وظیفه دارد در مواقع آتش سوزی و بحران همه باید زیر مجموعه مدیریت بحران باشیم.

فرماندار شهرستان لنده گفت: از زحمات و تلاش های بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده که خدمات قابل قبولی ارائه دادند قدردانی می کنیم.

وی گفت:در مواقع آتش سوزی سعی کنیم همه ما برابر وظیفه انسانی و فارغ از مسائل کاری گام های مهم و اساسی برداریم تا سرمایه های ملی برای آیندگان نیز حفظ شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده از تلاش ها و زحمات خوب سپاه و بسیج، هلال احمر، نیروی انتظامی و همه دستگاه ها و نهادهای که در اطفای حریق همکار و همراه اداره منابع طبیعی بودند قدردانی کرد.

در ادامه نیز برخی از مدیران به اظهار نظر راجع به عملکرد خود در مدیریت بحران و چگونگی کمک رسانی در بحران های شهرستان را بیان کردند.

تصاویر تکمیلی

 


 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت