پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1400 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 97088

تغییر در راندمان و افزایش قابلیت دلیل ارسال تجهیزات نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت به تهران

دارا کریمی نژاد گفت :برخی تجهیزات نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت جهت تغییر در راندمان و افزایش قابلیت به تهران ارسال میشود

صدای جنوب:

در پی درج خبری مبنی بر توقف پروژه ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی کهگیلویه در پادوک و بارگیری تجهیزات ساخت سوله به تهران در پایگاه های خبری ، فرماندار   کهگیلویه دراین خصوص توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از ” صبح خرد” ، دارا کریمی نژاد گفت :برخی تجهیزات نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت جهت تغییر در راندمان و افزایش قابلیت به تهران ارسال میشود

فرماندار کهگیلویه در توضیح حاشیه های خبری مبنی برانتقال توربین ساخته شده برای این نیروگاه اظهار داشت : با توجه به مشکلات تحریمی که در روند اجرای این پروژه وقفه ایجاد کرده بود تاکنون به مرحله نصب توربین نرسیده است .
وی افزود :این نیروگاه از ابتدا بر اساس توان ۵۰۰مگاوات طراحی شده بود اما در ادامه با ملاحظات ظرفیت و پتانسیل منطقه ای و نیاز مبرم کشور به تولید برق با نظر کارشناسان و متولیان کشوری تغییر در افزایش توان این نیروگاه قوت گرفت .

وی با تاکید بر اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت در اولویت های برنامه وزارت نیرو است تصریح کرد :این پروژه باتلاش نمایندگان پیشین و فعلی در کمیسیون انرژی مجلس و شخص معاون اول رییس جمهور (دکتر اسحاق جهانگیری ) محقق و صد در صد از آن دهدشت است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تمامی مراحل قراردادی و زیرساختی که در سال ۹۵با پیمانکار ایرانی و ایتالیایی انجام گرفته است تاکید کرد:با وجود اخذ فعالیت تحریمی مراحل ساخت توربین پایان پذیرفته و اماده ارسال به کشور می باشد .

وی خاطر نشان کرد؛ برخی تجهیزات جانبی از قبیل (دیگ و سوله های بخار ) به تهران جهت ایجاد تغییرات ارسال و تا دو ماه اینده به محل نصب عودت داده خواهد شد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت