پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آذر 1395 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 9713

در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد؛

انتقاد فرماندار از عدم مشارکت برخی مدیران در برنامه های ملی ومذهبی

علی پوزش با انتقاد از حضور کمرنگ برخی از مدیران در مناسبت‌های ملی و مذهبی اظهار داشت: شرکت مدیران در جشن‌های مذهبی و ملی الزامی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندارکهگیلویه ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اظهارداشت:همکاری بعضی از مدیران در برنامه های شهرستانی،استانی وکشوری رضایت بخش است و متاسفانه بعضی ازمدیران نیز به وظیفه خود عمل نمی کنند.

به گزارش صدای جنوب،علی پوزش بااشاره به طرح سراسری سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ از همکاری برخی ادارت ونهادها ازجمله ثبت احوال ،شرکت برق،هلال احمر،منابع طبیعی ،شرکت گاز و.. دراجرای موفقیت آمیز ان تقدیرنمود.

وی با انتقاد از حضور کمرنگ برخی از مدیران در مناسبت‌های ملی و مذهبی اظهار داشت: شرکت مدیران در جشن‌های مذهبی و ملی الزامی است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به برگزاری جشن زعامت امام عصر(عج) تصریح کرد: در این مراسم جز تعداد انگشت شماری از مدیرانی که در برگزاری جشن همکاری داشتند بقیه حضور نداشتند.

پوزش با بیان اینکه بی‌توجهی مدیران به اعیاد، ولادت و یا شهادت ائمه اطهار پذیرفتنی نیست،خطاب به آنها بیان کرد: مدیران نظام اسلامی هستید و ضرورت دارد شرکت داشته باشید.

رئیس شورای اداری کهگیلویه تصریح کرد: عدم حضور مدیران در جمع مردم در چنین مراسم‌هایی در افکار عمومی تأثیر منفی دارد.

وی در ادامه به برگزاری سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ در مسجد جامع شهر اشاره کرد و گفت: مدیریت مسجد با هماهنگی امام جمعه چنین برنامه‌ای تدارک دیده و لازم است مدیران جهت پاسخگویی به پرسش‌های مردم حضور پیدا کنند.

پوزش افزود: شهرداری و شورای شهر موظفند در برنامه آتی این نشست حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند.

فرماندار کهگیلویه گفت: هر مدیری برای پاسخ به پرسش‌های مردمی در این نشست دعوت شد ضرورت دارد به دعوت متولیان امر پاسخ مثبت دهد.

پوزش هم چنین برگزاری کنگره شهدای استان را یادآور شد و افزود: با گذشت دو ماه از اتمام این مراسم هنوز برخی از ادارات شهرستان به وعده‌های خود مبنی بر همکاری در اجرای برنامه‌های کنگره عمل نکرده‌اند.

علی پوزش با اشاره به برنامه های هفته فرهنگ و هنر شهرستان کهگیلویه این هفته رافرصت مناسبی برای ارتقای فرهنگ و آموزش مردم در این راستا دانست.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با اشاره به مشکل آب شرب بخش دیشموک بالا بودن میزان سولفات در آب را تأیید کرد و گفت: دغدغه امام جمعه موقت این شهر و مردم به حق است.

پوزش از راهکارهای موقت و بلند مدت برای رفع مشکل آب دیشموک گفت و افزود: حفر چاه جدید بالغ بر یک میلیارد هزینه دارد و راهکار بلند مدت است.

فرماندار کهگیلویه اتصال چشمه جدید به منبع ذخیره را از راهکارهای موقت در رفع آب عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت