پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1400 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 97202

کرونا نباید در کیفیت امتحانات دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد خللی ایجاد کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونا نباید در کیفیت امتحانات پایان سال دانش آموزان خللی ایجاد کند

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه، ضمن تبریک روز کارگر و معلم اظهار داشت: امیدوارم شرایط مناسب برای حضور دانش‌آموزان و معلمان در کلاس‌های درس فراهم شود.

وی افزود: اگر دنبال عبور از شرایط خطرناک کرونا هستیم باید به یک مفهوم مشترک برای مقابله با کرونا برسیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر فرهنگ‌سازی در مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: نقش فرهنگیان در فرهنگ‌سازی جهت مبارزه با کرونا می‌تواند تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

کلانتری با اشاره به جایگاه و ارزش تفکر شهید مطهری گفت: اگر  شهید مطهری امروز در جامعه دارای جایگاه ارزشمندی است، ناشی از زحمات و مجاهدت‌های این عالم گرانسنگ است.

وی افزود: انسانی که دارای تقوا باشد مطابق با آموزه‌های دینی و قرآن کریم، خداوند متعال معلم انسان  میشود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر دنبال تأثیرگذاری و خدمت صادقانه به مردم هستیم، باید مجاهد و تلاش‌گر باشد.

وی خطاب به معلمان گفت: یک معلم موفق و شاخص باید آگاه به مسائل و به‌روز باشد و اخلاق حسنه را سرلوحه کار و فعالیت قرار بدهد.

حسین کلانتری به رعایت عدالت و انصاف در زندگی اشاره کرد و گفت: اگر دنبال زندگی خدایی و مطابق با قرآن هستیم، باید با مردم شفاف باشیم و اگر یک معلم با مردم نیکو سخن بگوید، قطعاً سخن در مردم اثر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: معلمان باید تلاش کنند به آموزه‌های دینی عمل کنند تا جامعه به سمت یک جامعه قرآنی و الهی پیش برود.

کلانتری گفت: فقط مدرسه هست که می‌تواند روابط عاطفی و عشق و علاقه بین معلم و دانش‌آموزان را برقرار کند و امیدواریم که با برچیده شدن سایه منحوس ویروس کرونا این مسیر مقدس فراهم شود.

در پایان این نشست از حسین دولت دوست، ولی موسوی، اسماعیل بهمنیار، رودابه پاکباز، خداد ظهرابی، یاسر علمداری، اسماعیل دامیار، سید محمد فرج زاده و هادی امینی مهره به نمایندگی از ۲۱ معلم نمونه استان تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت