پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اردیبهشت 1400 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 97248

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

در آستانه فرارسیدن دوازده اردیبهشت‌ماه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، هفته معلم را به فرهنگیان تبریک گفت.

در آستانه فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ آغاز هفته معلم، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و «روز معلم»، با صدور پیامی این روز را تبریک گفت و برای جامعه‌ فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء، آرزوی سلامت و سعادت کرد.

متن پیام  استاندارکهگیلویه و بویراحمد  به شرح زیر است

کلانتری:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن ، وَالقَلَم وَ ما یَسطُرون

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت فیلسوف و اندیشمند فرزانه « شهید مرتضی مطهری » مجاهدی دانشمند است که نقش بی بدیل او در معرفی اسلام ناب محمدی بر کسی پوشیده نیست .
سالروز شهادت این اسوه علم و تقوا مصادف است با آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم .
گرامیداشت مقام معلم ارج نهادن به جهاد علمی مردان و زنان فرهیخته و اندیشمندی است که در حریم مقدس مدرسه ، فرزندان این مرز و بوم را به گوهر علم وایمان ، تفکر و تدین ،اندیشه و اخلاق ،دانایی و توانایی زینت می بخشند.
تعلیم و تربیت، از شئون رب العالمین و انبیاء الهی است. تلاش معلم به عنوان ادامه دهنده این طریق قویم ، کاشتن بذر دانش و بینش بر لوح جان و ضمیر پاک، شاگردان و زدودن سیاهی جهل و نادانی از سینه های آنهاست. دغدغه پیوسته ی معلم، ساختن نسلی اندیشمند برای حرکت حیات بشر بر مدار ارزش و کرامت انسانی است.
اینجانب ضمن عرض ارادت و ادای احترام به معلمین عزیز و فرهنگیان فرهیخته و تبریک هفته معلم به محضر باغبانان بوستان علم و دانش، تلاش های ارزنده و ارزشمند آنان را ارج نهاده و از خداوند منان سلامت وتوفیق روز افزون این عزیزان را برای تحقق اهداف متعالی دستگاه تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسالت می نمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت