پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آذر 1395 ساعت 17:09:: شناسه خبر: 9764

انتقاد تاجگردون از روش عزل و نصب مدیران استانی/ناراحتی از پدیده خودکشی در گچساران

برای جلوگیری از خودکشی های که در گچساران اتفاق افتاده است، بهزیستی ، سپاه ، کمیته امداد ، ادارات و نهادها و رسانه ها باید همکاری کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

انگار قصد ندارد خود را از تیررس رسانه ها و جامعه دور کند.
تاجگردون همچنان قدرتمندترین مرد استان و جذابترین چهره برای رسانه ها می باشد.
آنجا که ظاهرا موضوع جدائی از استان را منظور داشت و گفت: اتهامات باعث انفکاک و جدائی می شود برخی گمان داشتند منظور او کنایه بر موضوع تغییر نام استان بوده است.
او گفت: بگذارید هم جا یکرنگ باشد. اگر یک جای استان لکه دار باشد همه جای استان لکه دار می شود.
ولی مهم ترین اشاراتش به صیدالی بود. وقتی با انتقاد تلویحی از همکارانش برخی برکناری ها در مرکز استان را با نگاه های سیاسی دانست نه عملکردی.
تاجگردون گفت: در گچساران فوق العاده کار کرد آقای صیدالی در گاز و روستاهای ما گازدار شده اند. حالا اینکه… او می رود و مدیرکل راه هم می رود و مدیرکل ورزش هم می رود ببینید اینها در گچساران ما خیلی عالی بودند و شاخص های گچساران در این سه زمینه فوق العاده است. ما می ترسیم فردا آقای راهزادی را هم برکنار کنند و به دنبال مدیرکل های خوب بدوند.
او احتمالا در زمینه تغییر مدیرکل برق استان چیزی شنیده بود…
تاجگردون گفت: همه عزل و نصب ها را من موافق بوده ام ولی هروقت وزیری به من کسی را پیشنهاد داده بدون بروبرگرد آن را به نظر شخص استاندار موکول کرده ام.

تاجگردون از معضل اجتماعی این روزهای گچساران و استان نیز گفت: خودکشی های که در گچساران اتفاق افتاده است، بهزیستی ، سپاه ، کمیته امداد  و ادارات و نهادها و رسانه ها باید همکاری کنند.
وی افزود: سایت ها دلشان را خوش نکنند جوانی خودکشی کرد سایت خبری آنها چند روز دارای خبر است این بلای است که همه ما را می گیرد.
وی عنوان کرد: چه مفهومی دارد که چهار پنج دختر و زن جوان دست به خودکشی بزنند، بیکار هستند؟ شغل ندارند؟ وضعیت مالی بدی داشته اند؟
تاجگردون به قضیه شکستن شیشه دفترش نیز اشاره کرد وگفت: چند ماه پیش صدای شکسته شدن شیشه منزل در گچساران شنیده شد که دوستان گفتند خانمی بود که کلی سر و صدا کرد و در نهایت با مشت شیشه را شکست و نیروی انتظامی نیز وی را بازدداشت کرده است.
وی افزود: من نیز گفتم سریع دنبال او بروید و نگذارید عمل او پرونده ای شود در نیروی انتظامی.
تاجگردون ادامه داد: خانم را برگرداندند، او خانمی جوان بود که از دست او خون سرازیر شده بود و با پارچه ای بسته شده بود.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خیلی عصبانی بود اما من با آرامش دلیل این اقدام را از او پرسیدم که او اعتراض بسیاری کرد، از او پرسیدم مشکل بیکاری داری؟ گفت نه بیکاری توی سرم بخورد.پرسیدم چه مشکلی داری جریان چیست؟
تاجگردون ادامه داد: دختر جوان گفت من در انتخابات برای شما بسیار زحمت کشیدم؛ من به او گفتم: الان چه کاری می توانم برای شما انجام دهم کار می خواهید؟ چه درخواستی دارید؟
وی بیان کرد: دختر جوان گفت نه کار نمی خواهم فقط اعصابم خرد شده است. به او گفتم پول می خواهی؟ گفت نه مگر من گدا هستم.
تاجگردون گفت: دختر جوان فقط گفت اعصابم خرد شده است و من از او پرسیدم چرا شیشه منزل مرا شکستید که او گفت: اگر امروز شیشه منزل شما را نمی شکستم خودکشی می کردم یکبار خودکشی کردم مرا نجات دادند و اگر امروز شیشه منزل شما را نمی شکستم خودکشی می کردم.
اما دفاع استاندار و تاجگردون از روند انتصاب ها هم از نکات جالب این نشست بود.
تاجگردون گفت: اصل را رها کرده و به فرع چسبده ایم. مثلا اینکه یارو ۵۰ هکتار زمین به ارزش ۵۰ میلیارد زیرسبیلی دریافت کرده را نمی گوئیم ولی می گوئیم مدیرکل منابع طبیعی پسرعمویش را سرکار برده است.
تاجگردون به انتقاد تلویحی از استاندار هم پرداخت: آقای خادمی ما که اعتبار را می دهیم خوب تخصیص آن را چرا به گچساران نمی دهید؟
او به شوخی این شعر را خطاب به محمدی و صیدالی برعکس خواند: صدحیف که این آمد و صد شکر که آن رفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت