پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1400 ساعت 01:02:: شناسه خبر: 98136

اهدای بسته های معیشتی مومنانه رئیس کل دادگستری استان

در شبی از شب های ماه رحمت و مغفرت “رمضان” جمعی از مسئولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، شبانه، کمک های مؤمنانه کارکنان دادگستری استان را به خانواده زندانیان نیازمند تحویل دادند.

در شبی از شب های ماه رحمت و مغفرت “رمضان” جمعی از مسئولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، شبانه، کمک های مؤمنانه کارکنان دادگستری استان را به خانواده زندانیان نیازمند تحویل دادند.

جلسه رسمی است، شاکی و متهم روبروی محکمه و پرونده آماده صدور رأی است. در این بین توصیه های قاضی برای ایجاد صلح و سازش و اعلام رضایت شاکی، در قلب وی تأثیری ندارد و قاضی تکلیفی جزء صدور رأی ندارد.

پس از چند ماه و طی تشریفات قضایی دیگر، محکوم علیه به اجرای احکام مراجعه و برای ادامه سیر مراحل قانونی پرونده، به زندان معرفی می گردد.

و در آنجا زندگی دیگری برای محکوم علیه و خانواده اش آغاز می گردد. مستأجری، بیکاری، گرانی و تورم و از همه بدتر کرونا، زندانی را علاوه بر زندانی در زندان، در کالبد خود زندان می کند.

چه سرنوشت شومی است که زندگی را به این شکل برایش رقم زده است.

اما از آن طرف هستند کسانی که هنوز پنجره های قلب شان بوی محبت می دهد و علیرغم آنکه خود مقید به اجرای قوانین قضایی هستند، ولی دل در گرو ایثار دارند و متداعی این بیت از شعر سعدی علیه رحمه می شوند که:

بنی آدم اعضای یک پیکرند

در شبی از شب های ماه رحمت و مغفرت “رمضان” جمعی از مسئولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، شبانه، کمک های مؤمنانه کارکنان دادگستری استان را به خانواده زندانیان نیازمند تحویل دادند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های کمک های مؤمنانه دادگستری کل استان، به خانواده تعدادی از زندانیان نیازمند اهداء گردید.

دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، فراست، معاون حقوق شهروندی و بیژنی مدیرکل زندانهای استان از خانواده زندانیان سرکشی نمودند.

مقام ارشد قضایی استان در حاشیه این بازدید در سخنانی با اظهار اینکه کمک های انجام شده از محل پرداخت همکاران قضایی و اداری بوده است، اظهار کرد: هدف از اهداء بسته های معیشتی، اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم کمک های مؤمنانه، خصوصاً اقشار آسیب پذیر بوده است

وی افزود: توجه جدی به خانواده های مددجویان و جلوگیری از وقوع هر نوع بزه و انحرافات اجتماعی، از دیگر نیز در نظر می باشد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علاوه بر اهداء بسته های حمایتی معیشتی به این قشر اهداء گردید، گفت: یکی دیگر از اهداف این سرکشی، بررسی و رفع مشکلات زندانی در ارتباط با پرونده قضایی می باشد، که تلاش برای کمک به این افراد در دستور کار قرار می گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت