پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 98370

پرداخت تسهیلات طرح سپهر سلامت به کادر درمان کهگیلویه و بویراحمد/ پرداخت ۹۳۰ میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک صادرات

مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان گفت: در قالب طرح سپهر سلامت،تسهیلاتی به کادر درمان پرداخت شد.

مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان گفت: در قالب طرح سپهر سلامت،تسهیلاتی به کادر درمان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب از یاسوج، سپهدار روانان در گفت‌وگو با خبرنگاران به برنامه‌های شعب بانک صادرات در سال ۱۴۰۰ اشاره و اظهار داشت: بانک صادرات همچون گذشته در جهت تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در راستای تولید و مانع‌زدایی گام برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات شعب این بانک طی سال گذشته اشاره و عنوان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج یکی از اقدامات این بانک بوده ۹۳۰ میلیارد ریال  با بهره  به متقاضیان پرداخت شده است.

وی به مشارکت بانک در پرداخت تسهیلات به بنیاد مسکن در راستای ایجاد مسکن محرومان و مسکن برای سیل و زلزله‌زدگان اشاره و یادآور شد: ۲۸۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به متقاضیان این بخش‌ها اعطا شد.

وی با اشاره به زحمات شبانه‌روزی کادر درمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: در قالب طرح سپهر سلامت تسهیلاتی به کادر درمان پرداخت شد، ضمن اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا مورد حمایت قرار گرفتند و برای زلزله سی‌سخت و ودیعه مسکن هم اعتباراتی اختصاص یافت.

روانان خاطرنشان کرد: ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداختی به اقشار عادی و کسبه جهت مساعدت در کسب و کار صورت گرفته است.

مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به
پرداخت تسهیلات به اقشار ویژه( بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید) گفت: ۲۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده به اقشار ویژه توسط این بانک بوده است.

روانان در خصوص تهاتر بین بانکی گفت: ۱۷۰۰ملیارد ریال تهاتر بانکی صورت گرفته در سال ۹۹ بوده است.

وی با اشاره به حمایت شعب این بانک از بازاریان و افراد عادی و مستاجرین زیان‌دیده از بیماری کرونا افزود: بانک طی مدت شیوع این ویروس منحوس برای جلوگیری از ضرر و زیان این اقشار آنها را مورد حمایت قرار داده است.

روانان خاطرنشان کرد: بانک در جهت مساعدت بدهکاران به این شعب بانک به دلیل بیماری کرونا، اقساط را به مدت ۳ ماه به تعویق انداخته و در قسط آخر لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت