پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1395 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 9841

برگزاری جشن میلاد رسول اکرم(ص) در سالن آزادی؛

تمسخر مردم کهگیلویه یا بیان واقعیت در جشن پرسپولیسی های اصلاح طلب گچساران+تصاویر

تاجگردون با کنایه گفت هرچه به اطراف سالن مراسم نگاه کردم در ردیف های اول ودوم اثری از هادی محقق نبود وبنده خدا آخرهای مجلس نشسته بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر جمعه مراسم جشنی به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران وبا حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان از جمله مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، فرماندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام خواجه زاده سخنران ابتدایی مراسم  با طرح پرسش هایی از حاضران که آن را رأی گیری از حضار عنوان کرد، خطاب به مردم و مسوولان گفت: می خواهم رأی گیری کنم و نظر مردم را در خصوص طلبه ها جویا شوم.

وی ادامه داد: کسانی که می خواهند بنده به مدت یکساعت سخنرانی کنم دست های خود را بالا ببرند ، در این هنگام تعداد کمی دست های خود را بالا بردند که این حرکت باعث واکنش خواجه زاده شد وگفت: ظاهرا در میان خانم ها طرفداری نداریم.

خواجه زاده در ادامه عنوان کرد: کسانی که با نیم ساعت سخنرانی من موافق هستند، کف بزنند که سخن وی با استقبال تعداد بیشتری مواجه شد اما خواجه زاده با طرح پرسش دیگری گفت: کسانی که دوست دارند بنده مصدع اوقات نشده و اصلا سخنرانی نکنم دست بزنند، که این بار تمامی سالن با سوت و کف موافقت خود را با پیشنهادش اعلام کردند.

خواجه زاده با دیدن اشتیاق حضار برای اجرای این پیشنهاد خطاب به تاجگردون گفت: البته آقای دکتر،این مردم عند معرفت هستند علت این است که می گویند«الکنایه ابلغ من التصریح» اینها به کنایه به من گفتند که هر چقدر دلت می خواهد حرف بزن و بمان.

 حجت الاسلام خواجه زاده  ازسخنرانی خود در یک نشست بصیرت افزایی به دعوت اصولگرایان دهدشت نیز اشاره کرد و افزود:که او اولین سخنران نشست نبود وقتی نوبت به او رسید یکی از حاضران گفت: آخ یکی دیگر از سخنرانان امد.

از دیگر حواشی جالب این مراسم کنایه تاجگردون به اصول گرایان ،استقلالی هاو مردم ومسئولان دهدشت بود.هرچندنبایدفراموش کرد از حرف های ایشان درمورد دهدشت شاید بتوان بعنوان تمسخر نام برد ولی قطعا دکترتاجگردون هدفش تلنگری به مردم ومسئولان کهگیلویه ای وتغییربعضی رفتارغیرضروری می باشد.

دکترتاجگردون با بیان اینکه من قول های که داده ام را هر چند ماه تکرار می کنم و این تکرار من از جنس تکرار است، آدمهای اصلاح طلب باید بفهمند تکرار یعنی چی.

وی بلافاصله افزود: کسانی که اصلاح طلب هستند دست بزنند که این سخن وی با استقبال بعضی از حاضران در جلسه روبرو شد و تاجگردون بلافاصله گفت: حالا کسانی که پرسپولیسی هستند دست بزنند که این بار بیشتر افراد سالن شروع به دست زدن کردند تا تاجگردون بگوید: بله جمع امشب هم پرسپولیسی هستند و هم اصلاح طلب.

تاجگردون خاطره ای تلخ از سفرخود به دهدشت برای شرکت در مراسمی که بمنظور تجلیل از هادی محقق کارگردان فیلم ممیرو برگزار شده بودرا نیز نقل کرد.

نماینده گچساران وباشت درادامه افزود : فرماندار کهگیلویه دراین مراسم با بیان وضعیت بودجه و ردیف های اختصاصی شروع به صحبت تخصصی کرد و پس از پوزش، استاندار و سپس عدل هاشمی پور دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

تاجگردون با کنایه گفت در این بین هرچه به اطراف نگاه کردم در ردیف های اول ودوم اثری از هادی محقق نبود ومتوجه شدم بنده خدا  آخرهای مجلس نشسته بود.

اما تلخ ترین خاطره تاجگردون از حاکم بودن فضای سنگین وعاری از شادی حاکم برکهگیلویه است.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس اظهارداشت : یکی از خوانندگان که در بحبوحه انتخابات در باشت آهنگ بسیار شادی را اجرانمود اما وقتی آهنگ غم باری را دردهدشت اجرا کرد پرسیدم که چرا اینقدر سنگین اجرا میکند ،گفتند فضای دهدشت اینگونه است ومن پس از اجرا شروع به دست زدن نمودم دیدم بغل دستی من آقای عدل هاشمی پور دست نمی زند و به ایشان گفتم چرا دست نمیزنی و در جواب گفت :این چیه که دست بزنم…

تاجگردون با بیان اینکه به حاج عدل هاشمی پورگفتم کاری میکنم که مجبور بشوی دست بزنی وافزود : وقتی فرصت صبحت پیداکردم  این کار را انجام دادم.

تاجگردون با اشاره به جشنی که در گچساران برگزار شد گفت :من باور دارم که همه مناسبت ها باید درجای خودش برگزار گردد.

در این جشن برنامه های مختلفی از جمله اجرای سرود و نمایش طنز برگزار شد.

photogrid_1481928197693 photogrid_1481928271034 photogrid_1481928345737 photogrid_1481928409179 photogrid_1481928478208

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت