پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 خرداد 1400 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 98684

انتقاد تند تاجگردون از قالیباف و زاکانی/اگر می خواهید بزنید چرا چهار تا لر بیچاره را می زنید!

اقای زاکانی الان رئیس پژوهش های مجلس است، چند نفر از فامیل هایش دور و برش است. یا اینکه اقای قالیباف هر چه مشهدی است دور خود در مجلس جمع کرده است. ۴ نفر از رئیس کمیسیون ها مشهدی هستند. تعادلی وجود ندارد، اگر می خواهید بزنید چرا چهار تا لر بیچاره را می زنید!

صدای جنوب:

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق حوزه انتخابیه گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم در برنامه تقاطع در فضای مجازی با موضوع «انتخابات ۱۴۰۰» شرکت کرد.

-اعتقادم این است که اقای هاشمی نسبت به بسیاری از رفتارهایش پشیمان شد،
مثلاً در مورد تندروی‌های دهه ۶۰ به نظر بنده ایشان پشیمان بود.
-لاریجانی در مورد این تندروی‌ها نمی‌گوید پشیمان است، شاید بگوید آن زمان و دران شرایط لازم بود. آقای لاریجانی و آقای هاشمی دیدگاه‌های متفاوتی با هم دارند.
– لاریجانی در سیاست و مسائل سیاسی فیلسوف است و در بیان کلمات، خاص است، اعتقاد جدی به عدم دخالت دولت در بسیاری از تصمیم گیری‌ها و شفاف کردن بسیاری از موضوعات اقتصادی دارد.
-انرژی را در جهت رفاه بیشتر مردم می‌بیند. نگاه خاص فرهنگی نیز دارد.
-اولویت در اقتصاد ما چیست؟ اقتصاد موضوعی پیوسته است، نمی‌توانید به بانک انتزاعی نگاه کنید، به مسائل دیگر عینی. با اقای روحانی در تشکیل وزارت بازرگانی اختلاف نظر جدی داشتیم. معتقدم وقتی تولید پشتوانه ندارد، با ایجاد وزارت بازرگانی و نظام توزیع نیز هنوز مشکل پابرجاست.
-آقای رئیسی قابل نقد نیست و برای من قابل احترام است، البته قبلاً مخالف جدی آقای رئیسی بودم. اقای لاریجانی نیز فردی معتدل هستند، هر کدام که بتوانند خود را بهتر نشان دهند، خوب هستند.

-سناریوی تعدد کاندیدا این است که میدان خالی نباشد.
– گریه‌های جهانگیری و «تکرار» نسخه سال ۹۶ برای به میدان آوردن مردم در سال ۱۴۰۰ جواب نمی‌دهد.
-وقتی آقای سیدحسن خمینی که دارای بالاترین رأی بودند، وقتی آقای ظریف رأی بالایی داشت نیامد یا گفتند نیایید، این یعنی اینکه رئیس جمهور جدید اصلاح طلب نیست.
*چه چیزی دوست دارید از آقای تاجگردون در اذهان بماند؟
خدا را شاکرم که یک خاستگاه محلی دارم که مرا می‌شناسند، خدمتگذار صادق برای مردم بودن، برای من مهم و مورد علاقه است.
*بعد از رد اعتبارنامه شما اقای میرسلیم توئیت زدند؛ مجلسی که آن اعتبارنامه را رد کرد … .
-اقای میرسلیم گفته بود: «اقای قالیباف به شهرداری ۶۰ میلیارد رشوه داد، برای اینکه تحقیق و تفحص از ایشان در مجلس دهم رأی نیاورد». ولی بعد از اینکه این را گفتند سکوت کردند. من به اقای میرسلیم گفتم اگر نمی‌توانی نگو. ما منتظریم.
*مشهور است که اقای تاجگردون در انتصابات و سفارش کردن‌هایش ردی از خود به جا نمی‌گذارد، ولی در هلدینگ های بزرگ پر از افرادی است که سفارش شده‌های ایشان هستند.
استان سمنان کوچکتر از کهگیلویه و بویراحمد است، ولی تعداد سیاسیون آن زیاد است. ولی در میان لرهای کهگیلویه و بویراحمد کسی که در رده من باشد نیست. زمانی که گفتند من سفارش عده‌ای را کرده‌ام، هر لری را در هر شرکتی پیدا کرده بودند انتصاب آن فرد را به من نسبت داده بودند، در حالی که من اسامی دو سوم آنها را نمی‌دانستم. این‌ها بی اخلاقی است.

-اقای زاکانی الان رئیس پژوهش‌های مجلس است، چند نفر از فامیل‌هایش دور و برش است. یا اینکه اقای قالیباف هر چه مشهدی است دور خود در مجلس جمع کرده است. ۴ نفر از رئیس کمیسیون‌ها مشهدی هستند. تعادلی وجود ندارد، اگر می‌خواهید بزنید چرا چهار تا لر بیچاره را می‌زنید!
– فعلاً صلاحیت برادر بنده (ساسان تاجگردون) احراز نشده، ببینیم چه می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت