پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 خرداد 1400 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 98997

مدیریت شهری باید برای نشاط اجتماعی برنامه ریزی کند

رئیس اسبق  شورای شهر یاسوج تاکید کرد که مدیریت شهری باید برای نشاط اجتماعی در این شهر برنامه ریزی کرده و شادابی و شادمانی را به شهر بازگرداند.

رئیس اسبق  شورای شهر یاسوج تاکید کرد که مدیریت شهری باید برای نشاط اجتماعی در این شهر برنامه ریزی کرده و شادابی و شادمانی را به شهر بازگرداند.

” کیوان اشنا  ” در گفت و گو با رسانه ها گفت: وجود شوراها از برکت انقلاب اسلامی است که امور شهری توسط خود مردم برنامه ریزی شده و مردم شاهد سرنوشت خود هستند.

وی افزود: بهره‌مندی شهروندان از فضای سبز در مدیریت شهری، از جمله نیازهای مهم شهروندی است و باید برای ایجاد نشاط و شادابی شهر، برنامه‌ریزی و بر مشارکت شهروندان و احساس مسئولیت‌شان نسبت به فضای سبز نگرش بهتری داشت.

این کاندیدای انتخابات ششم شورای شهر یاسوج، یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم در مشارکت شهروندان برای ایجاد نشاط اجتماعی شهر را توسعه فضاهای سبز خانگی دانست که در این زمینه، شهرداری باید مشوق‌هایی برای شهروندان درنظر بگیرد.

اشنا  با اظهار تاسف از اینکه بسیاری از شهروندان از اهمیت لزوم توجه به این مقوله مهم و یا ساز و کارهای کلیدی برای مشارکت و هم‌افزایی در افزایش سرانه فضای سبز به ویژه در ایجاد فضاهای سبز خانگی اطلاع چندانی ندارند، یادآورشد: اگر شهروندان با چنین نتایج و آثار توسعه فضای سبز آشنا باشند، سهم خود را در ارتقای سرانه فضای سبز افزایش می‌دهند.

وی یکی دیگر از برنامه های مدیریت شهری برای ایجاد نشاط اجتماعی را اجرای کارهای مستمر فرهنگی و ورزشی عنوان و اظهارداشت: نشاط ، شادابی و زنده بودن محیط شهری نباید در هیچ شرایطی مورد غفلت قرار گیرد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج گفت: گسترش جمعیت شهرنشینی بویژه حاشیه شهر و افزایش مسائل اجتماعی در یاسوج بسترساز دغدغه های در حوزه های سلامت روانی، اجتماعی و به دنبال آن نشاط شهروندان است که با اجرای برنامه های مستمر فرهنگی و ورزشی می توان به این نشاط کمک فراوان نمود.

اشنا  افزود: فعالیت های فرهنگی ، نشاط افزا و موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود که امیدواریم پس از گذر از بیماری کرونا، مدیریت شهری یاسوج بتواند نشاط اجتماعی را به شهروندان بازگرداند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت