پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1400 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 99112

درب ستاد آیت الله رئیسی بر روی همه علاقمندان و مردم همیشه در صحنه استان باز است

رئیس کارگروه بهداشت ،درمان ، غذا و داروی ستاد آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : درب ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی بر روی همه علاقمندان و مردم همیشه در صحنه استان باز است .

صدای جنوب:

رئیس کارگروه بهداشت ،درمان ، غذا و داروی ستاد آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : درب ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی بر روی همه علاقمندان و مردم همیشه در صحنه استان باز است .

دکتر جعفر نیکبخت با اشاره به اینکه ستاد سید ابراهیم رئیسی فراجناحی است بیان کرد : ستاد حوزه بهداشت و درمان ،غذا و داروی آیت الله رئیسی به همراه دیگر ستادهای استان در حوزه های مختلف دو هدف عمده را دنبال می کنند، ابتدا دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات و دوم انتخاب آیت الله رئیسی با رای بالا است، لذا در این راه سیاست ستادها جذب حداکثری و دفع حداقلی است و هر کسی از هر طیف و جناح سیاسی که نسبت به بهبود وضعیت کشور و استان علاقمند باشد می تواند در این راه با ستاد همکاری کند .

نیکبخت در خصوص چارت فعالیت های حوزه بهداشت ،درمان، غذا و داروی ستاد سید ابراهیم رئیسی ابراز داشت : چارت فعالیت کمیته های مختلف از طرف ستاد مردمی حضرت آیت الله رئیسی ابلاغ شده و گروه های مختلف شامل رئیس بهداشت و درمان ، رئیس پزشکان،غذا ، دارو و داروسازان ، پرستاران،پیراپزشکان ،کمیته رسانه ،و….در این چهارچوب مشخص شده اند و عزیزان می توانند با توجه به جایگاه شغلی و علاقه در این گروهها فعالیت کنند.

وی افزود : از تمامی کادر بهداشت و درمان علوم پزشکی استان تقاضا داریم برای برون رفت از وضعیت موجود ، مشارکت فعال داشته باشند .

نیکبخت در پاسخ به این سوال که کمیته های مختلف از جمله کمیته رسانه رنگ و بوی سیاسی به خود خواهد گرفت ، خاطرنشان کرد: کارگروه بهداشت،درمان،غذا و دارو کاملا فراجناحی بوده و متعلق به همه طرفداران آیت الله رئیسی هست و از همه طیف های سیاسی در این مجموعه خواهیم داشت.

فصل جنوب

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت