پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 خرداد 1400 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 99135

حجت الاسلام بزرگواری:

دست اصلاح طلبان را می بوسیم/حاضر هستم پشت سر«پزشکیان»نماز بخوانم/برخی را شست و شوی مغزی داده اند

حجت الاسلام بزرگواری با اشار به اینکه نمی دانم مگر ما چند «سید خراسانی» داریم؟خب آقای آیت الله خامنه ای سید خراسانی ما  هستند،تصریح کرد:من از هیچ کسی نمیترسم ،حرف من این است که باید مردم را روشن کنیم،دیگر بس است،حقیقت را بگویید.

صدای جنوب:

دهراب پور،رییس ستاد«محسن رضایی»در کهگیلویه و بویراحمد درحضور مردم دهدشت گفت : بسیار خوشحالم در جمع شما هستم،آغاز راه و حرکت است که امیدوار کننده است.

دهراب پور با بیان اینکه مردم آگاه ما از برخی تبعیض ها و … نگران اند و رفتار صادقانه دل آنها را بدست می آورد،مطرح کرد : حرکتی معنا دار در حال شکل گیری است که همان احیای تفکر ارزشی بسیجی جامعه ماست.

وی ادامه داد : شخص اصلحی را که ما انتخاب کردیم،انقلابی ای هست که انقلابی مانده است،نگران انقلاب و همرزمان خویش است و ماموریت دارد،وگرنه دل به ریاست جمهوری خوش نکرده است.

دهراب پور خاطر نشان کرد : «محسن رضایی» مربی مردان میدان است،دیروز در میدان رزم و امروز در میدان اقتصاد و اشتغال،او یک نظریه پرداز اقتصادی است که طرح های حساب شده دارد.

وی در پایان مطرح کرد:باید قدر فرصت محیا شده را دانست و سرنوشت جامعه را به اهلش سپرد.

حجت الاسلام بزرگواری،نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ هم با اشاره به اینکه اقتصاد و امنیت نیاز امروز جامعه ماست،گفت:ما فرد اصلحی را انتخاب کردیم اقتصاد و امنیت تخصص و تجربه اوست،مانند دیگران نیست که بگوید مشاور دارم.

بزرگواری با بیان اینکه،ما دنبال روی کارآمدن دولت ملی ایران بزرگ هستیم،تصریح کرد : آقایان تادیروز برای انتخاب نماینده محلی،گل و شیرینی و قرآن میبردند خانه اصلاح طلبان که رای دهند،حالا اگر اصلاح طلبان قصد حمایت از «محسن رضایی» را دارند،فریادشان بلند است.!

وی افزود : میگویند «رضایی» در مرکز با سران اصلاحات نشست،خوب بنشیند،وقتی می خواهند به ندای رهبری لبیک گویند و رای دهند،تازه رای به اصلح هم دهند ما دستشان را هم می بوسیم.(صلوات و تشویق حضار)

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ تاکید کرد : دلها را خدا متحول میکند،فریب این جنجال ها را نخورید،متاسفم برای برخی دختران و پسران هیاتی ها،اینها را شست و شوی مغزی داده اند می خواهند دولت انحصار ایجاد کنند،اما دولت رضایی ،دولتی صاف ،روان،ملی برای همه ایران ،همه اقوام و تمام سلایق است.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف،شوراهای متنوع تشکیل می دهند و می گویند ما انقلابی هستیم شما نیستید،نزدیک انتخابات که می شود اسم ها را عوض می کنند ،یک روز،شانا،یک روز جمنا و یک روز بانا!

بزرگواری با اشار به اینکه نمی دانم مگر ما چند «سید خراسانی» داریم؟خب آقای آیت الله خامنه ای سید خراسانی ما  هستند،تصریح کرد:من از هیچ کسی نمیترسم ،حرف من این است که باید مردم را روشن کنیم،دیگر بس است،حقیقت را بگویید.

وی افزود در نشستی در تهران،آقای رضایی به حضار گفتند من به اروند زده ام،هر کسی که تردید دارد یا می خواهد در سایه باشد،همین حالا من را رها کند،گفت : حرف امشب ما هم همین است ،یار اروندی می خواهیم.

بزرگواری  در پایان با اشاره به ضرورت پیرو ولی فقیه بودن و رای دادن گفت : من حاضر هستم پشت سر«پزشکیان»نماز بخوانم،همان کسی که حافظ نهج البلاغه است،اینکه چرا رد صلاحیت شد بماند،اما رهبری از ایشان لاریجانی و دیگران تشکر کرد،شبیه آنانی نبود که بگویند اگر رد شدیم انتخابات را تحریم می کنیم.کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت