پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1400 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 99414

شور انتخاباتی در دهدشت/ادامه حمایت طوایف،اصناف و گروه های مختلف از مهندس پارسایی

در ادامه حمایت های طوایف و اصناف و گروه های مختلف از مهندس مصطفی پارسایی ،طایفه بزرگ و تاثیرگذار اولادمیرزالی از ایشان حمایت قاطع کرد،

صدای جنوب:

در ادامه حمایت های طوایف و اصناف و گروه های مختلف از مهندس مصطفی پارسایی ،طایفه بزرگ و تاثیرگذار اولادمیرزالی از ایشان حمایت قاطع نمود،
به گزارش صدای جنوب،معتمدین و نخبگان این طایفه در نشستی با بررسی ویژگی های پارسایی و برنامه های وی از این جوان حمایت کردند.

در جلسه ای دیگر  که به دعوت از هیات کاراته شهرستان کهگیلویه برگزار شد و این ورزشکاران حمایت رسمی خود را از مهندس مصطفی پارسایی اعلام کردند.
قدرت الله عادل پور رئیس هیات کاراته شهرستان کهگیلویه در این رابطه گفت : با توجه به اینکه، شورای شهر نقطه عطفی برای پیشرفت هر شهرستان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی قلمداد می شود و تاکنون هیچ فردی با سوابق ورزشی وارد شورای شهر نشده و علاوه براین، حتی فردی حامی فضاهای ورزشی تاکنون در شورای شهر دهدشت حضور نداشته است ما حضور مهندس پارسایی را به فال نیک‌میگیریم و در این مسیر حامی ایشان خواهیم بود.

وی در ادامه افزود، جامعه ورزشکاران امروز نیازمند نماینده ورزشی و درد آشنا  در شورای شهر است. مهندس پارسایی بعنوان کاندیدی  با روزومه درخشان ورزشی وارد این عرصه انتخابات شورای شهر شد و این موضوع  مایه خرسندی و خوشحالی ماست و کوچکترین وظیفه جامعه ورزشی حمایت از نماینده خود می باشد.

او در ادامه اضاف کرد، مصطفی پارسایی با فعالیت در هیات هندبال شهرستان و اکنون در هیات استانی هندبال تلاش ها و فعالیت های بی دریغی داشته اند و باشگاه فراز بام خائیز الگوی همه جامعه ورزشی شهرستان و استان می باشد.
این ورزشکار در پایان عنوان کرد، شورای شهر و شهرداری ها دارای اعتبارات فرهنگی هستند و ورزش نیز ذیل مقوله فرهنگ می گنجد و انتظار این است با حضور فردی از جامعه ورزشی در شورا بخشی از مطالبات و خواسته های این گروه تحقق پیدا کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت