پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1400 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 99419

برپایی موکب سادات امام زاده علی (ع)در کربلا/ساداتی ها میزبان زوار اباعبدالله الحسین(ع)می شوند

امام جمعه چیتاب مدیر برنامه ریزی موکب  اظهار کرد :موکب سادات امام زاده علی (ع)مجموعه ای غیر دولتی ،غیرانتفاعی و داوطلبانه در کربلا برپا می شود  .حجت الاسلام سید فرج الله پژمان افزود:حوزه فعالیت این موکب بین المللی است که دارای مجوز فعالیت یکساله است.

صدای جنوب:

امام جمعه چیتاب مدیر برنامه ریزی موکب  اظهار کرد :موکب سادات امام زاده علی (ع)مجموعه ای غیر دولتی ،غیرانتفاعی و داوطلبانه در کربلا برپا می شود  .
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان افزود:حوزه فعالیت این موکب بین المللی است که دارای مجوز فعالیت یکساله است.

به گزارش خبرنگار دهدشت نیوز حجت الاسلام  پژمان  گفت:اربعین حسینی مراسمی بین‌المللی است و همانطور که عاشورا تماما مردمی است باید مراسم اربعین را هم مردمی برگزار کنیم و این مراسم را به یک گفتمان حسینی در سراسر کشور و در عرصه بین المللی تبدیل کنیم.
وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ با برپایی موکب در کربلا به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کند افزود: با توجه به گستردگی و استقبال مردم از این حرکت عظیم شرایط اسکان ۵۰۰ نفر را در یک مکان فراهم کرده‌ایم.
حجت الاسلام پژمان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان ونهادهای شهرستان سلسله همکاری وهماهنگی لازم را جهت جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی داشته باشند.
وی عنوان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان کهگیلویه بزرگ ارادت خاصی به اهل بیت (ع) دارند و ما وظیفه خود می‌دانیم تمام توان خود را در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن پیاده روی اربعین به کار گیریم.
وی با اشاره به شکوه حرکت جهانی اربعین گفت: مراسم اربعین یک مراسم سیاسی عبادی است که می‌توان گفت از بزرگترین اجتماعات بشری است و هرساله این حرکت جهادی ابعاد گسترده‌تری در ابعاد سیاسی و عبادی به خود می‌گیرد که از بعد سیاسی نیز یک نشانه قدرتی است که ایادی آمریکا در منطقه و خود آمریکا بدانند که با چه سد عظیمی روبه‌رو هستند.

دوستداران ابا عبدالله می توانند کمک های نقدی خودرا به شماره حساب

۱۷۱۰-۳۸-۱۸۴۵۴۵۳۲-۱واریز کنند و کمک های غیر نقدی را به اقای شهباز اجلالی ۰۹۱۹۳۴۹۰۰۳۰ تحویل دهند

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت