پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1400 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 99466

افتتاح ستاد «رئیسی» در بهمئی/ رئیسی در خانه هر کهگیلویه و بویراحمدی ستاد دارد/تفکر مرعوب پایگاه مردمی ندارد

ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان بهمئی با حضور اقشار مختلف مردمی افتتاح شد.

به گزارش خبر نگار صدای جنوب   از کهگیلویه؛ خلیفه خلقی‌پور در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان بهمئی با تسلیت سالروز رحلت امام راحل و همچنین قیام ۱۵ خرداد گفت: باید قدر و ارزش قیام امام و ادامه آن هدایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را بدانیم چرا که هر چه داریم مدیون امام و رهبری هستیم و تفکر امام باید پررنگ دیده شود.

وی گفت: نظام ما مردم‌سالاری دینی است امام فرمود جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد بر همین اساس تصمیمات کشور نیز بر پایه انتخابات است تا کنون کجا دیده‌ایم مردم انتخاب انجام دهند و نظام پذیرش نکند هر چند تاکنون برخی از انتخابات‌ها در مسیر تقویت نظام اسلامی نبوده که از خرداد ۷۶ تا اردیبهشت ۹۶ بسیاری از انتخابات به گونه‌ای دیگر بوده است.

این فعال سیاسی گفت: خواص جامعه وظیفه روشنگری دارند نباید دچار اختلالات درونی شویم و در پیچ تاریخی دچار مشکل گردیم اگر توانستیم این پیچ را پیروزمندانه پشت سر بگذاریم موفقیت حاصل خواهد شد اما اگر دچار اشتباه شویم و اشتباه ۹۶ تکرار شود به ته دره سقوط خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ کسانی دوباره حاکم شدند که توان رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال را نداشتند.

خلقی‌پور گفت: در خرداد ماه ۹۶ برنامه محوری را حرف بیهوده تلقی کردند و الان معضل اصلی کشور مرغ و تخم مرغ و نان شب مردم و پوشاک بچه‌ است.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی گفت: چرا باید چنین مشکلات پیش پا افتاده ای داشته باشیم در حالی که در محور مقاومت جمهوری اسلامی به عنوان محور دشمنان اسلام را از پای درآورده است.

وی در ادامه گفت: این در حالی است که دولتی‌ها چندان اعتقادی به مقاومت نداشته و کمک آن‌چنانی هم کردند اما می‌بینیم که جریان مقاومت با توان فرزندان ایران و همرهی فرزندان کشورهای اسلامی پیروز می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خرداد ماه ۹۶ تعداد ۲۴ میلیون رای به دولت کنونی داده شد که مشکل مرغ و تخم مرغ و نان شب باید تحمل شود در همان سال رای معنادار و ارزشمند ۱۷ میلیونی به رئیسی و جریان انقلاب داده شد که باید در انتخابات پیش رو با حداکثر حضور گسترده و حداکثری مردم جریان جهادی و انقلابی حاکم شود.

این فعال سیاسی در ستاد آیت الله رئیسی گفت: جریان امتحان پس داده اصلاحات دیگر مورد اعتماد مردم نیست و به قول زیباکلام اگر خود خاتمی هم بیاید قادر به برگرداندن رای مردم نخواهد بود.

خلقی‌پور تصریح کرد: اما اپوزیسیون که مسیر مردم را می‌بیند احساس ترس کرده و به دنبال منع مردم برای حضور در پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به تفکر افرادی چون محمد خاتمی و آیت‌الله علم الهدی و دروغ‌ها و نسبت‌های ناروایی که داده شده و دوگانه‌سازی در انتخابات گفت: یک تفکر انقلابی و دیگری تفکری ۱۰۰% وابسته است که باید در این پیچ تاریخی هوشیاری خود را حفظ کنیم.

این فعال سیاسی به انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: تفکر مرعوب نمی تواند کشور را به سر منزل مقصود برساند و درد محرومان و مستضعفان را بفهمد.

وی با اشاره به اینکه نباید تصور کنیم کار انتخابات تمام شده است یادآور شد: تعدد ستاد ها باعث می شود که از انحصار خارج شویم اما از سوی دیگر باید با هم افزایی و در کنار یکدیگر برای پیروزی تفکر انقلابی و جهادی تلاش شبانه‌روزی کنیم.

خلقی‌پور گفت: شورای هماهنگی ستادهای استان فعال شده و در روز دوشنبه در مرکز استان با حضور همه ستادها افتتاح خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که با روی کار آمدن دولت انقلابی نباید به دنبال سهم خواهی باشیم گفت: فرصت ایجاد خواهد شد تا دولت انقلابی بتواند به صورت جهادی مشکلات مردم را حل کند باید بر همین خصوص با یکدیگر وحدت انقلابی داشته باشیم و خانه به خانه و سینه به سینه برای پیروزی جریان انقلاب اقدام کنیم هر چند که در بسیاری از خانه ها و منازل این کار در فضای مجازی آغاز شده و ستاد آیت الله رئیسی در همه خانه ها در حال فعالیت است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت