پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1400 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 99531

حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان نیازمند فرهنگ سازی مناسب در جامعه است

دادستان کهگیلویه،رییس زندان دهدشت و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه در منزل برخی از زندانیان حضور یافتند و با خانواده آنان دیدار و گفتگو نمودند.

صدای جنوب:

دادستان کهگیلویه،رییس زندان دهدشت و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه باحضور در منزل برخی از زندانیان با آنان دیدار و گفتگو نمودند.
عبدالله سعادتیان در این دیدار‌ها ضمن گفتگو با خانواده مددجویان و بررسی وضعیت معیشت آنان گفت: همه تلاش ما در زندان، تبدیل زندانی به یک فرد توانمند و با انگیزه برای بازگشت به زندگی سالم است و این هدف تنها با همکاری و همدلی خانواده‌ها در بیرون از زندان میسر می‌گردد.
دادستان کهگیلویه زندان را برای زندانی مکانی جهت امید به بهبودی و رهایی از اشتباهات گذشته دانست و تصریح کرد: نگرانی ما نسبت به خانواده زندانی با توجه به اسیب های موجود بیشتر است چون خود فرد زندانی از امکانات زیستی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال در زندان بهرمند میباشد.
سعادتیان بابیان اینکه اگر خانواده زندانی به ویژه نیازمندان مورد توجه قرار نگیرند ،نه تنها برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌ها برای اثرگذاری بر زندانی کم اهمیت است، بلکه خانواده در معرض آسیب‌ها و تهدید‌های بیشتری قرار میگیرد.
وی تاکید کرد: حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان بخشی از چرخه اصلاح و تربیت است و در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی مناسب در جامعه بویژه از سوی دستگاه های متولی هستیم.

رییس زندان دهدشت گفت: با توجه به سیاست سازمان زندان ها و لزوم بازدید از خانواده زندانیان که اولویت اصلی سازمان اقدامات تامینی میباشد سرکشی به خانواده زندانیان هفتگی انجام می شود.

سخنگو هدف سازمان را بازدید از خانوادهای زندانیان و بررسی مشکلات احتمالی انها بیان کرد و گفت: انجمن حمایت از زندانیان در این بازدیدها هدایایی شامل سبد کالا ،وجه نقد و بسته های معیشتی را به خانواده زندانیان کمک میکند.

صدرالله دوهنده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه در این دیدارها از توجه ویژه دادستان و رییس زندان دهدشت به خانواده زندانیان قدردانی کرد.
دوهنده گفت:در تلاش هستیم در این دیدارها از مشکلات خانواده زندانیان کاسته شود.
وی افزود:این دیدارها بصورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت