پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1400 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 99760

فرمانده سپاه ناحیه لنده مطرح کرد:

فضای مجازی فرصتی برای امید آفرینی و بصیریت افزایی در انتخابات

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت:در کشور امکانات و ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد امید و افزایش مشارکت مردم وجود دارد و خوب است که همه ما با انتخاب یک فرد اصلح در این انتخابات بنا به توصیه های مقام معظم رهبری در این مسیر گام برداریم.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در نشست روشنگری مجازی با فرماندهان و بسیجیان شهرستان لنده با اشاره به ظرفیت های بسیج در تحقق بیانیه گام دوم و انتخابات گفت:امروز یکی از چشم‌اندازهای جمهوری اسلامی در گام دوم رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و مقام معظم رهبری بارها در اسناد بالادستی، افق این پیشرفت را نشان داده‌اند و حتی فرموده‌اند که خطّی که نظام اسلامی ترسیم می‌کند، خطّ رسیدن به تمدّن اسلامی است.

وی افزود: تلاش برای زمینه سازی و روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی در فصل جدید انقلاب اسلامی در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در این انتخابات کاملا برای همه ما امری مبرهن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت:آنچه امروز باعث افزایش حجم مشکلات مردم شده است ضعف های مدیریتی است که باعث بروز چنین وضعیتی در بین آحاد جامعه شده است.

وی تاکیدکرد: در کشور امکانات و ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد امید و افزایش مشارکت مردم وجود دارد و خوب است که همه ما با انتخاب یک فرد اصلح در این انتخابات بنا به توصیه های مقام معظم رهبری در این مسیر گام برداریم.

ویسی در ادامه خاطر نشان کرد: این ظرفیت‌های بالقوه در کشور باید به بالفعل تبدیل شوند که تحقق این امر مستلزم انتخاب یک رئیس‌جمهور باکفایت،لایق، مدیر و مدبر، دارای روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، مردمی و فساد ستیزباشد تا بتواند برای رفع مشکلات در کشور گام های اساسی برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: آنچه بارها توسط مقام معظم رهبری به عنوان مهمترین دغدغه ایشان برای جامعه و به عنوان یک برنامه جامع از سوی کاندیدای ریاست جمهوری مطرح شده است مسئله مردم و  بیکاری جوانان است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری انتخابات فرمودند:”انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی می ماند”، بدون شک انتخاب ما هرچیزی که باشد به خود ما بر می گردد لذا باید در این زمینه نهایت دقت لازم را داشته باشیم که انتخابی کنیم که در این مدت چهار سال آثار و پیامدهای آن را در رفع مشکلات وزندگی روز مره مردم به عینه بتوان مشاهده کرد.

ویسی با دعوت همگان به مشارکت در انتخابات گفت: این انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی است و تکلیف ملی و شرعی همه ما است تا با حضور حماسی خویش اقتدار و عزت ملی خویش را بار دیگر به نمایش بگذاریم و برنامه ها و توطئه های دشمنان را در فضای مجازی و حقیقی خنثی کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت