انتظاری که از فرمانداری به عنوان مقام ارشد دولت و زیر مجموعه دستگاههای حاکمیتی، میرفت این است که پختهتر و سنجیدهتر عمل کند و از صحبتهایی که موجب بروز اختلاف و حاشیه میشوند پرهیز کند.