پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1400 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 100610

تیم فوتبال امید یاسوج راه اندازی می شود

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

کاندیدای انتخابات شورای یاسوج تاکید کرد که تیم فوتبال امید این شهر با حمایت های شهرداری و نظارت شورای شهر در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش صدای جنوب  ” سید هدایت اکبری ” به رسانه ها گفت: من  معتقدم بجای تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری یاسوج باید تیم فوتبال امید این شهر را تشکیل و در گام های بعدی تیم فوتبال بزرگسالان را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه خود من از یک خانواده فوتبالی بوده و همگان هم می دانند، اظهارداشت: من معتقد به تشکیل تیم فوتبالی که اغلب بازیکنان آن غیربومی باشند نیستم و معتقدم تیم فوتبال شهرداری یاسوج باید همگی از فرزندان این استان باشند.

این عضو شورای شهر یاسوج گفت: متاسفانه در تیم قبلی شهرداری یاسوج شاهد حضور تعداد زیادی از بازیکنان غربومی بودیم و از ظرفیت جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بنحو مطلوب استفاده نشد.

اکبری با تاکید براینکه در تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج از ظرفیت تمام جوانان استان کهگیلویه و بویراحمدی استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تشکیل این تیم بطور حتم شاهد بازگشت امید و نشاط به جوانان و نوجوانان هم استانی هستیم.

وی افزود: شورای شهر ششم با تشکیل تیم امید یاسوج می تواند دوباره نام یاسوج را در حوزه این رشته ورزشی زنده نگه داشته و بسترهای اشتغالزایی تعدادی از جوانان این مرز و بوم را نیز فراهم آورد.

کاندیدای انتخابات ششم شهر یاسوج گفت: تیم امید فوتبال شهرداری یاسوج می تواند با کشف استعدادهای فوتبالی در استان زمینه ساز تشکیل یک تیم فوتبال قدرتمند در رده بزرگسالان باشد و باید این اتفاق نیک در بخش ورزش شهرداری این شهر اتفاق بیفتد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت