پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 100712

پیام قدردانی رییس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در کهگیلویه از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دکتر سید منصور تقوی رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

صدای جنوب:

دکتر سید منصور تقوی رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم دین باور وزمان شناس کهگیلویه علی رغم شیوع همه گیری کرونا و همه تبلیغات امپراتوری رسانه ای استکبار و تلاش های ایادی آنان ‘ در خلق حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و رقم زدن مشارکت بالا و شاد نمودن قلب ولی امر خود سهیم شدند .

انصاف این است که از همه شرکت کنندگان در این انتخابات که نگذاشتند طراحی و خواب ” عدم مشارکت ” معاندین تعبیر شود تقدیر نمود .

لهذا ستاد مرکزی مردمی آیت الله رئیسی شهرستان کهگیلویه بر خود فرض می داند که علاوه برآحاد مردم به دلیل شرکت پرشور خود از نیروهای امنیتی و انتظامی و سپاهیان پاسدار که زمینه ساز امنیت کم نظیری بوده اند قدردانی نماید .

بدیهی است که مراتب امتنان ویژه ما تقدیم افراد گمنام ، اشخاص و تشکل ها و اعضای ستادهای همسو و تکریم زحمات شبانه روزی آنها خواهد بود که منتهی به پیروزی جبهه انقلاب و روحیه عدالت خواهی و تفکر استکبار ستیزی و مشی حمایت از مظلوم و البته انتخاب دکتر رئیسی گردیده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت