پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1400 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 100783

در اولین روز از هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر لنده به مناسبت هفته قوه قضائیه+تصاویر

همزمان با آغاز هفته ی قوه قضائیه و گرامیداشت شهید بهشتی و شهدای ۷ تیر، آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرلنده برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، گلزار شهدای شهرستان لنده به مناسبت هفته قوه قضائیه، غبارروبی و عطرافشانی شد.

در ابتدا این جلسه ایرج علیبازی گفت: شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است .

وی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است و شهدا با ایثارگریها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند که امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم .

 

رئیس دادگستری شهرستان لنده ادامه داد: شهدای ما جایگاه خوب و برجسته ای نزد خدا دارند و همواره شاهد، حاضر و ناظر بر اعمال، رفتار و کردار ما هستند و همواره روزی داده می شوند، همانطور که قرآن گفته “عند ربهم یرزقون”، بیایید جایگاه شهدا و خانواده هایشان را قدر بدانیم تا انشاءالله مورد لطف آن ها قرار بگیرم.

در ادامه جلسه حاج اقا الهی نیا عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده ادامه داد: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که بایستی در حفظ و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده کوشش کرد.

وی شهادت در راه خدا را یک عمل نیک عنوان کرد و افزود: شهادت، اوج تعالی انسان است و در فرهنگ اسلام و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است.

الهی نیا خاطرنشان کرد: شهید کسی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می‌کند.

در پایان حاضرین با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت