پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1400 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 101878

هم‌افزایی مثال زدنی ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شور انتخاباتی از این استان آغاز شد

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج؛ خلیفه خلقی‌پور در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشحالیم ۲۸ خرداد دو اتفاق میمون و مبارک رقم خورد یکی آیت الله رئیسی با رای قاطع مردم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب و دیگری سید ناصر حسینی پور در یک ماراتن سنگین و نفس گیر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به مجلس راه پیدا کرد تا به عنوان یکی از نیروهای جریان انقلاب در خدمت مردم و انقلاب در مجلس شورای اسلامی باشد.

وی گفت: این جلسه به دعوت شورای ائتلاف استان تشکیل شده که در صدد تجلیل از کسانی هستیم که در ایام انتخابات وقت گذاشته و هزینه کردند و در این شرایط خاص افتخار آفریدند.

دبیر شورای ائتلاف استان گفت: ستادهای مستقل در استان داشتیم که جلساتی را برای هم افزایی در سطح استان و شهرستان برگزار کردیم در جریان انتخابات به دنبال وحدت حداکثری بین نیروهای انقلاب بودیم چرا که تعدد ستادها تهدیدی به حساب می‌آمد لذا از همه مسئولان ستادها خواستیم تا در جلسه مشترک شرکت کنند.

وی گفت: در اولین جلسه ۱۷ رئیس ستاد حضور داشتند و اولین مصوبه این بود که ستادها در سطح استان هم افزایی و همگرایی داشته باشند در جلسه بعد تعداد ۲۵ ستاد حضور یافتند که بحث افتتاحیه ستادها را در استان داشتیم و در آیین افتتاحیه با حضور پرشور مردم ۳۵ ستاد حضور پررنگی پیدا کردند و این اولین جرقه در کشور در راستای هم افزایی میان ستادها بود که کاری بزرگ صورت گرفت و شور انتخاباتی در استان و کشور ایجاد کرد.

خلقی‌پور گفت: با وجود جوسازی و فضاسازی ها و علیرغم همه محاسبات مردم با شور انقلابی وارد شدند هر چند کار نفس گیر و سنگینی داشتیم و در استان ما ماجراهایی اتفاق افتاد که از ساعت ۹ صبح انتخابات را آغاز کردند اما مردم با حضور پرشور و انتخاب اصلح حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: زمینه تشکیل دولت اسلامی فراهم شده و در کنار آن مجلس انقلابی به فرموده رهبری معظم انقلاب شکل گرفته و دستگاه قضا با اقدامات آیت الله رئیسی و با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای زمینه هم افزایی برای تشکیل یک مدل موفق اداره کشور را ایجاد کرده است.

خلقی‌پور گفت: تا دیروز رقابت انتخاباتی داشتیم و از فردای آن باید توان خود را برای حل مشکلات کشور و استان بگذاریم تا یکی پس از دیگری مشکلات برطرف شود که این مهم تنها با کار انقلابی و جهادی ممکن خواهد بود.

وی افزود: نشستی با حضور سید ناصر حسینی و نیروهای جریان انقلاب هم در آینده تشکیل خواهد شد تا نظرات و پیشنهادات خود را در میان بگذارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت