پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1400 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 101908

بویراحمد در آستانه قرمز شدن؛ کرونا باز هم قربانی گرفت

یک نفر در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونایی استان به ۶۹۹ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه یک هم استانی طی ۲۴ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۸۸بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۶۷نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: روند افزایشی موارد مثبت و بستری در استان ادامه دارد و از فردا شهرستان بویراحمد از وضعیت نارنجی به قرمز و شهرستان‌های کهگیلویه و دنا از تاریخ ١٧ تیرماه از وضعیت زرد به نارنجی تغییر وضعیت می‌دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۴۱۸نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان پناه بیان کرد: از ۴۵۲نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٣٠درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و لنده بود و همچنین از ۲۸۳نمونه رپید تست ۱۰درصد موارد مثبت و در شهرستان‌های بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه هستند.
وی عنوان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا باید همه دست به دست هم داده و با رعایت توصیه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و دوری از دورهمی و تجمعات با هدف قطع زنجیره انتقال، تلاش کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت