پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1400 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 102616

شناسایی نقاط حادثه خیز جاده‌ای د ر استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است/ تمام پروژهای راهسازی استان فعال است

نشست کمیسیون ایمنی حمل و نقل راهها و سوانح جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده پلیس راه استان و مدیر کل حمل و نقل جاده ای ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسئولان عضو این کمیسیون برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی پروژه های حوزه راهسازی در این استان فعال است، اظهارداشت: قبل از شروع کار ما در این استان بسیاری از مصوبات جلسات بر زمین مانده بود و با تعاملی که برقرار شده است مصوبات این جلسات بخوبی در حال اجرا است.

کیامرث حاجی زاده در نشست کمیسیون ایمنی راهها در یاسوج گفت: ۱۱ و نیم درصد تلفات در محور ارتباطی بابامیدان _ یاسوج مربوط به ورودی یاسوج بوده که برای حذف تلفات این محور، پروژه مورد نظر کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه محور تنگ چویل دیشموک از محورهای مرگ استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود، خاطرنشان کرد: ۱۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای این پروژه تخصیص و پیمانکار تا یک هفته آینده باید کار خود را در این پروژه شروع کند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اتفاقات بزرگی در شرایط بد اقتصادی هم اکنون در دولت در این استان در دست اجرا است و این تلاش ها شتاب بیشتری بخود می گیرد.

حاجی پور با تاکید براینکه در بحث سرعت گیری های درون شهری و برون شهری باید تا یکماه دیگر کارهای مرتبط عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: باید نقاط حادثه خیز حذف تا شاهد تلفات جان هموطنان خود نباشیم.

حاجی پور گفت: سالجاری اعتبارات بسیار خوبی برای پروژه های راهسازی و موضوع آب شرب پیش بینی شده و البته انتظار داریم دستگاه های متولی بر روی اجرای پروژه ها نظارت لازم را داشته باشند.

وی از تعیین تکلیف پروژه های متعدد به برخی از پیمانکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و تصریح کرد: در انتخاب پیمانکاران باید ارزیابی صورت بگیرد و نباید از پیمانکاران با عملکرد ضعیف حمایت کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه هایی که خوابیده حق الناس است و حتما خدا از کسانی که پول گرفته اند و پروژه ها را خوابانده اند حتما نخواهد گذشت.

حاجی زاده تاکیدکرد که ما از بخش خصوصی حمایت می کنیم اما دلیلی ندارد یک پیمانکار چندین پروژه داشته باشد و مردم نیز با مشکلات جدی مواجه هستند.

فرماندهی پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد، حذف نقطه حادثه خیز قبل از راهدارخانه کاکان بویراحمد در یک دوره کوتاه مدت را یک ضروری خواند.

سرهنگ ویسی پور  در نشست با بیان اینکه نقطه حادثه خیز قبل از راهداری کاکان بویراحمد متاسفانه باعث مشکلات متعددی برای مردم بویژه رانندگان شده است، اظهارداشت: قبل از این راهدارخانه هفته گذشته یک تصادف اتفاق افتاد که متاسفانه یک وسیله نقلیه دچار آتش سوزی شد.

وی گفت: یک تصادف هم بعد از آن رخ داد که متاسفانه یک جرحی بدنبال داشت.

وی گفت: ضرورت نصب علائم راهنمایی و رانندگی در انتهای چهارخطه اصفهان برای رانندگان ورودی و خروجی این محور که آشنایی لازم را ندارند نیز ضروری بوده که انتظار می رود در کوتاهترین زمان ممکن این علائم نصب شود.

مدیرکل  راهداری و حمل و نقل  استان کهگیلویه و بویراحمد  از خط کشی ۱۰۰ کیلومتر معابر برون شهری در این استان خبر داد و اظهارداشت: ۲۱۷ کیلومتر از روشنایی محورهای ارتباطی نیز ارتقا یافت 

سیدمحمدحسین نصیری راد  با بیان اینکه در بحث ایمنی راهها استان تلاش های فراوانی در سه ماه گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ تن آسفالت سرد کیسه ای لکه گیری انجام گرفته است.

وی گفت: چهار نقطه بسیار حادثه خیز در محورهای ارتباطی پُر هزینه دیربازده در سه ماه اخیر حذف و البته ۷۰ نقطه حادثه خیز کم هزینه زودبازده نیز حذف شده است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۴۵۰ تابلو انتظامی و اخطاری در محورهای ارتباطی این استان در سالجاری تاکنون نصب شده است.

۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت