پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1400 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 103585

شرط بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد/ واکسیناسیون تمامی فرهنگیان تا ۲۵ مرداد

صدای جنوب هادی زارع پور اظهار کرد: با توجه به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان بخشی از شرایط برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم شده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش تاکید بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری است، که تابع شرایط […]

صدای جنوب

هادی زارع پور اظهار کرد: با توجه به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان بخشی از شرایط برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش تاکید بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری است، که تابع شرایط و تصمیم ستاد کروناست.

وی با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان استان افزود: واکسیناسیون تمامی فرهنگیان تا ۲۵ مرداد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: این اجلاس با محورهای فرصت‌های برابر آموزشی و یادگیری، تحول و منابع انسانی، امنیت و سلامت جسمی دانش آموز، معلم و خانواده، روش های سنجش، دستاوردهای نظام آموزشی در دوران کرونا ، سند تحول بنیادین، پروژه مهر، وپیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

نشست روسای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با اجلاس ۳۵ آموزش و پرورش کشور با شعار فرصت برابر آموزشی.، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه در یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت