پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1400 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 103995

بازدید دادستان و رئیس دادگستری چرام از کلانتری سرفاریاب +تصاویر

  به گزارش صدای جنوب از چرام ؛ صبح امروز ۱۶ مرادماه ۱۴۰۰ دادستان جدید چرام همراه با رئیس دادگستری شهرستان چرام بصورت سر زده از کلانتری شهر سرفاریاب بازدید کردند. در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام ضمن تشکر از زحمات فرمانده و کادر زحمت کش پاسگاه سرفاریاب توصیه های اخلاقی و […]

 

به گزارش صدای جنوب از چرام ؛ صبح امروز ۱۶ مرادماه ۱۴۰۰ دادستان جدید چرام همراه با رئیس دادگستری شهرستان چرام بصورت سر زده از کلانتری شهر سرفاریاب بازدید کردند.
در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام ضمن تشکر از زحمات فرمانده و کادر زحمت کش پاسگاه سرفاریاب توصیه های اخلاقی و قانونی در خصوص لزوم مردم داری و رسیدگی فوری به تظلمات و شکایات، حساسیت ویژه نسبت به جمع آوری دلایل و مستندات ابرازی از سوی طرفین پرونده، تلاش بیشتر جهت ایجاد صلح و سازش بیان داشتند.
حجت الاسلام سجادآذریتون دادستان چرام با اشاره به اینکه از وظایف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش عمومی است و باید تلاش کرد تا این مولفه ها ارتقا یابد و با سرعت بخشیدن به انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده های موجود در کلانتری سرفاریاب موجب رضایتمندی مردم و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود.
وی افزود:هر چه قدر نیروی انتظامی و ضابطین هماهنگ و پرتوان باشند قطعا مجموعه دستگاه قضایی هم در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق تر خواهد بود .
دادستان چرام حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندی مراجعین را خواستار شد.
در این دیدار ریاست دادگستری شهرستان نیز ضمن تشکر از زحمات و اقدامات صورت گرفته از سوی فرمانده و ماموریت پاسگاه سرفاریاب علی رغم مشکلات پیش روی و گستردگی حوزه جغرافی و انتظامی پاسگاه سرفاریاب، قول مساعد جهت پیگیری مشکلات ناظر بر امکانات و تجهیزات پاسگاه در حد امکانات موجود را دادند.
براساس  گزارش صدای جنوب در ابتدای این بازدید سرزده جانشین فرماندهی کلانتری سرفاریاب گزارشی از تعداد نیروی انسانی ؛امکانات و مشکلات این کلانتری را مطرح کرد.
گزارش:محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت