پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1400 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 104949

در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان لنده مطرح شد:

آزادگان، سفیران زینبی قافله دفاع مقدس هستند که امروز بوی کربلا می دهند+تصاویر

امروز و به همت سپاه ناحیه لنده و بنیادعلوی در شهرستان لنده درمراسمی از رشادت ها و حماسه های آزادگان این شهرستان تجلیل شد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده،مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس شهرستان لنده امروز و به همت سپاه ناحیه لنده و بنیاد علوی با دعوت از آزادگان و خانواده های شهید آزاده و متوفی این شهرستان برگزارشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در مراسم تجلیل و تکریم آزادگان هشت سال دفاع مقدس با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت سالروز ورود ازادگان گفت: سالروز ورود آزادگان به کشور یک روز نیست بلکه فلسفه یک تاریخ از تلاش ها و رشادت های شاهدانی است که سال های زیادی از عمر خویش را در زندان های رژیم بعث عراق سپری کردند و درس آزادگی را به ما آموختند.

وی افزود: آزادگان ما مجاهدان بودند که با ایثار و از خود گذشتگی خویش رسالت زینبی خویش را به درستی ایفا کردند و امروز ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

روح الله ویسی تصریح کرد: اگر امروز ما عزت و افتخاری داریم مرهون فداکاری و سرافرازی آزادگانی است که با رسالت زینبی خویش بهترین سال های خویش را در اسارت سپری کردند.

وی گفت:آزادگان ما در هر پست ومقامی که باشند می توانند درس ایثار و از خودگذشتگی به خصوص خاطرات خودشان را در آن روزهای سخت و شرایط دوران اسارت را برای نسل جوان ما تشریح کنند.

ویسی تصریح کرد: اولویت اصلی کار ما در مجموعه سپاه و بسیج خدمت بی منت به همه جامعه ایثارگری به خصوص خانواده معظم شهدا و آزادگان است.

در ادامه نیز مراد مرادی پور گفت: آزادگان اسوه های ایثار و از خودگذشتگی در جامعه هستند چرا که بهترین روزهای زندگی و جوانی خویش را در زندان سپری کردند.

مدیرابادانی وپیشرفت بنیادعلوی شهرستان لننده افزود:آزادگان ما سفیران زینبی قافله دفاع مقدس هستند که امروز بوی کربلا می دهند.

در ادامه نیز هجیر آبسواران از آزادگان هشت سال دفاع مقدس گفت:اگر اسارت حضرت زینب(س) و اسرای دشت کربلا نبود رشادت ها و حماسه های ما در دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده می شد.

وی افزود:هر روز در دوران اسارت شهادت را لمس می کردیم چرا که شقی ترین انسان ها در زندان های عراق روزانه ما را شکنجه می داند ولی با همه فشارها و شکنجه ها هرگز از اصول وارزش های انقلاب اسلامی دست برداشتیم و خود را مدافع آرمان های انقلاب می دانیم.

آبسواران گفت:روزهای سخت و دشواری را در دوران اسارت تحمل کردیم تا امروز مدافع انقلاب وحریم ولایت باشیم و امروز نیز خود را سرباز نظام و رهبری می دانیم.

در ادامه نیز علی نجات شهبازی از آزادگان شهرستان لنده گفت: دست نماینده رهبری در شهرستان لنده را به نمایندگی از آزادگان می بوسم که نسبت به حمایت از محرومان کوتاهی نکند.

وی افزود:انتظار داریم همه ادارات و نهادها نسبت به حمایت از بنیاد علوی کوتاهی نکنند تا شهرستان در مسیر پیشرفت و عمران قرارگیرند.

این آزاده لنده ای گفت:امروز بیکاری جوانان ما باعث شده است تا فشارهای زندگی بر همه خانواده های چندین برابر شود که باید چاره جویی مناسب شکل گیرد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت