پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1400 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 104971

هشدار مدیر عامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به مردم

برای پیشگیری از حوادث ناگوار توجه به تابلو‌های خطر حاشیه رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

به گزارش صدای جنوب ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای این استان گفت: با توجه به شدت گرما در فصل تابستان استقبال مردم استان از حاشیه رودخانه‌ها و سد‌ها بیشتر شده است
رسول فرهادی افزود: برخی افراد با بی توجهی به تابلو‌های هشدار دهنده در کنار رودخانه‌های استان در نقاط حادثه خیز رودخانه‌ها آبتنی و شنا می‌کنند که بعضا برخی افراد به خاطر آشنا نبودن به فنون شنا و عمیق بودن رودخانه غرق می‌شوند.
فرهادی ادامه داد: به گفته‌ مدیرکل پزشکی قانونی استان امسال متاسفانه به دلیل بی توجهی و بی احتیاطی، تعداد غرق شدگان در حواشی رودخانه بشار نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار و غرق شدن طبیعت دوستان و دوستداران شنا در رودخانه ها، تابلو‌های هشدار دهنده در مکان‌های حادثه خیز این رودخانه ها نصب شده است و افرادی که قصد شنا دارند حتما به هشدار‌های این تابلو‌ها توجه کرده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تابلو‌ها نتیجه تحقیقات کارشناسان و شناسایی محل خطر و حادثه است اضافه کرد: متاسفانه در فصول گرم سال برخی افراد به خاطر بی توجهی به تابلو‌های هشدار دهنده در رودخانه‌ها غرق می‌شوند.
فرهادی ادامه داد: هم استان‌ها و گردشگران برای پیشگیری از حوادث غرق شدگی حتما نکات ایمنی را رعایت کنید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت