پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1400 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 105123

گزارش کامل مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از روند واکسیناسیون کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از تزریق بیش از ۴۲ هزار دوز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از تزریق بیش از ۴۲ هزار دوز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمدطاهر طیب زادگان ضمن اعلام این خبر با قدردانی از مجموعه پرسنل مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه اعم از بهورزان، کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت، مراقبین سلامت و کلیه پرسنلی که در حال عملیاتی نمودن طرح ملی واکسیناسیون کرونا می باشند ، از گروه‌های هدف برای انجام واکسیناسیون دعوت کرد.
طیب زادگان گفت: هم‌ اکنون واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال درشهرها، بالای ۴۰ سال در روستاها و بالای ۱۸ سال در جمعیت عشایری شهرستان کهگیلویه در حال انجام است.
وی با بیان اینکه کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای سلامت در سطح شهرها، مرکز تجمیعی مستقر در هنرستان هفده شهریور دهدشت و خانه های بهداشت در روستاهها آماده ارائه خدمات مربوط به واکسیناسیون کرونا می باشند، از مردم خواست که برای تزریق واکسن کووید – ۱۹ به این مراکز مراجعه کنند.

طیب زادگان در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان کهگیلویه افزود: در مجموع ۴۲ هزار و ۲۸۳ دوز واکسن تا عصر روز شنبه سی ام مردادماه در سطح شهرستان تزریق شده است که از این تعداد، ده هزار و ۱۲۵ نفر دو دوز را دریافت کرده‌اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت