پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 شهریور 1400 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 105344

بهر‌ه‌برداری از ۵۰ طرح طی هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهر‌ه‌برداری ۵۰ طرح طی هفته دولت در این استان خبر داد

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج حسین کلانتری در نشست با آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای نظام جمهوری اسلامی به خصوص شهدای مدافع سلامت گفت: هفته دولت با نثار خون شهیدان رجایی و باهنر شکل گرفت تا مسائل و مشکلات مردم برای دولتمردان مرور گردیده و همچنین خدمات نظام در این هفته برای مردم تشریح شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خصوصاً امسال که در بحبوبه شکل‌گیری دولت جدید هستیم مردم بدانند که مسئولان در جریان مشکلات و مطالبات آنها بوده برای رفع آنها تلاش می‌کنند.

وی گفت: اصحاب رسانه و تریبون‌ها معمولا از مشکلات و نیازها و کمبودها می‌گویند اما فرصت بیان خدمات نظام کم است هفته دولت از جمله این فرصت‌هاست تا خدمات در همه ابعاد گفته شود.

این مسئول گفت: طی یک سال گذشته تاکنون در بخش عمرانی و ساخت و ساز و اشتغال زایی، سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف درمانی، آموزشی، علمی، ورزشی اقدامات زیادی صورت گرفته و مجموع طرح های احداثی که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد ۵۰ طرح با اعتبار هزار میلیارد تومان است که شامل پروژه‌های درمانی، بهداشتی، ورزشی مدارس و زیرساخت ها و پروژه‌های عمرانی در حوزه منابع آب و احداث راه‌ها هستند.

وی افزود: در بحث اشتغال زایی سه طرح بسیار مهم بوده که از یک سال گذشته پیگیری شده و به تصویب رسیده یکی از آنها پتروشیمی دهدشت و دیگری پتروشیمی گچساران و معدن سلیستین بهمئی است که اعتبار آن ۲۳ هزار میلیارد تومان بوده و اتفاق بسیار مبارک و اثرگذاری در اشتغالزایی و درآمد و ایجاد توسعه می باشد که کار خود را به مناسبت هفته دولت شروع می‌کنند.

وی گفت: همچنین تصمیم گرفته و اعلام کردیم با توجه به وضعیت کرونا از برگزاری هرگونه تجمع در هفته دولت خودداری شود تا مردم گرفتار ویروس نشوند و کادر درمان کمتر آسیب ببینند متاسفانه روز گذشته در کشور ۷۰۰ مرگ کرونایی داشتیم که تکلیف را بر همه سخت کرده است و باید تلاش کنیم زنجیره انتقال قطع شود.

کلانتری افزود: در هفته دولت این بخش را به صورت کامل در دستور کار قرار دادیم تا استان با چالش جدی مواجه نشود.

وی در ادامه گفت: وظیفه می‌دانم که از همه هدایت‌ها و زحمات و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان قدردانی کنم.

استاندار افزود: شما خواسته های مردم را بیان کرده و پیگیری می‌کنید و به دنبال رفع آنها هستید و دستگاه های ما هم با احساس مسئولیت شما را همراهی می‌کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت