پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1400 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 105567

بیمارستان بهمئی تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد/ ۱۰۰ درصد تجهیزات بیمارستان خریداری شد

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستور فوری استاندار برای تسریع در عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان بهمئی خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستور فوری استاندار برای تسریع در عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان بهمئی خبر داد.

کیامرث حاجی زاده در بازدید از بیمارستان شهرستان بهمئی، اظهار داشت: بنا بر تاکید استاندار یکی از پروژه هایی که باتوجه به نیاز امروز مردم به ویژه در ایام شیوع کرونا لازم است هرچه سریع تر در شهرستان بهمئی تعیین تکلیف شود راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی است.

وی، عنوان کرد: پیرو نشست هایی که در گذشته برگزار شد باید یک سری هماهنگی هایی در این خصوص صورت می گرفت.

حاجی زاده، گفت: در بحث راه اندازی بیمارستان نرگسی گچساران یک حمایت همه جانبه ملی و استانی شکل گرفت و از طرف دیگر پای کار بودن استاندار، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، همراهی فرماندار و همه مسئولان و برنامه ریزی های خوبی که در گچساران داشتیم موجب شد این بیمارستان در یک بازه زمانی کوتاه وارد مدار شود.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه بیمارستان بهمئی یکی از نیازهای ضروری در استان به ویژه شهرستان بهمئی است، بیان کرد: هدف از نشست امروز مشخص نمودن یک برنامه زمان بندی برای بیمارستان بهمئی همچون بیمارستان نرگسی است و مقرر شد این بیمارستان تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

حاجی زاده با بیان اینکه کار مهمی در حال انجام است، خاطر نشان کرد: برخی تجهیزات بخش های مختلف بیمارستان باید ساخته و وارد شوند و پیمانکار در بحث تکمیل ابنیه ساختمان و دانشگاه علوم پزشکی در بخش وارد کردن تجهیزات تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات بیمارستان به صورت کامل خریداری شده است، اظهار داشت: اکثر تجهیزات وارد استان شده و مابقی در حال ارسال است.

حاجی زاده، بیان کرد: در بخش های خدماتی و پشتیبانی مثل لاندری (خشکشویی)، تصفیه فاضلاب بیمارستان، رستوران و آشپزخانه، بخش های خدماتی، تاسیسات و تابلوهای برق بازه زمانی مشخص شد.

وی، گفت: در مجموع با توافقی که بین دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار انجام گرفت، مقرر شد طی دو ماه آینده بیمارستان به بهره برداری برسد تا مردم شهید پرور شهرستان بهمئی بتوانند از ثمرات آن استفاده کنند.

گفتنی است فرماندار بهمئی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، متولیان حوزه بهداشت و درمان در بهمئی و پیمانکار پروژه حاجی زاده را در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان همراهی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت