پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1400 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 105580

تشکر و قدردانی خانواده قایدی (هوشیاری )

 خانواده قایدی ((هوشیاری ))   با صدور پیامی از حضور  مردم   و یا تسلیت گفتن  چه از طریق واتساپ  و یا پیامک و یا تلفنی موجبات غرور و افتخار این حقیر را فراهم نمود، سزاوار قدردانی و سپاسگزاری است.   در متن  پیام تشکر امده است  من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق خوشا آنان […]

 خانواده قایدی ((هوشیاری ))   با صدور پیامی از حضور  مردم   و یا تسلیت گفتن  چه از طریق واتساپ  و یا پیامک و یا تلفنی موجبات غرور و افتخار این حقیر را فراهم نمود، سزاوار قدردانی و سپاسگزاری است.  

در متن  پیام تشکر امده است 

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خوشا آنان که باعزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند.

ز کالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند.

ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان ما را از نعمت حضور دوستان آشنایان ،اقوام و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما.ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان با حضور در مراسم و مجالس ترحیم مادری مهربان مرحومه زنده یاد بی بی رها الهی زاده تماس تلفنی و یا ارسال گل و پیام‌های تسلیت از طریق واتساپ موجبات غرور و افتخار این حقیر را فراهم نمود، سزاوار قدردانی و سپاسگزاری است.
اگر چه آرزو می‌کنم در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نموده و تلاش می‌کنم تا حضوراً توفیق عرض تشکر داشته باشم، چنانچه به دلیل تألمات روحی امکان ادای دِین و وظیفه فراهم نگردید تقاضای عفو و بخشش دارم.

از طرف خانواده قایدی ((هوشیاری ))

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت