پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1400 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 107688

صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضوراستاندار/نمایش اقتدار نیروی انتظامی استان در صبحگاهی مشترک

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب  برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد  صبح امروز با برپایی صبحگاه مشترک  با حضور اعضا شورای تامین استان ‘ استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده سپاه فتح استان و رئیس کل دا دگستری استان کهگیلویه و بویراحمد   ،  و فرمانده نیروی انتظامی استان‌  ، بعضی از مسئولین ادارت شهرستان  ،  در محل ستاد انتظامی  شهرستان برگزار شد

قرائت آیاتی از قرآن کریم، نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی، اجرای سرودهایی متناسب با هفته نیروی انتظامی توسط گروه رزم نوازان، قرائت پیام فرماندهی ناجا به مناسبت آغاز این هفته از برنامه های آغازین برنامه صبحگاه بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ابن مراسم   گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره در ایفای نقش موثر خود در ایجاد و حفظ امنیت کشور به نحو شایسته عمل کرده است.

احمد زاده ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه همه پرسنل خدوم، فرماندهان و خانواده‌های محترم آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا، تقدیر و تشکر کرد و گفت: پاسداشت نیروی انتظامی پاسداشت نظم و امنیت، چرا که نظم و امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود”امنیت یک گوهر گرانبهایست و کسانی که در این راه تلاش می کنند قطعا مورد رضایت مردم می باشندوحفظ و نگهداری از نعمت امنیت یکی از وظایف نیروی انتظامی است و ما هر پیشرفتی در کشور داریم از نعمت امنیت است.

 فرمانده نیروی انتظامی استان در سخنرانی خود با تبریک هفته ناجا، این هفته را فرصتی برای افزایش تعاملات در راستای ارتقا امنیت بیشتر برای جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار نامگذاری شده است و ناجا تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال محقق شود

سردار مصطفایی خاطرنشان کرد به رویکر جامعه محوری، دانش بنیانی و تلاش های پلیس در راستای قانونمندی اشاره و عنوان کرد: گرچه معتقد هستیم امنیت امری نسبی است اما نیاز است تمامی آحاد و ارگانها در ایجاد و برقراری آن سهیم باشند.

پس از سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی استان و استاندار ، رژه یکان های ویژه، حرکات نمایش گروههای رزمی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای نخستین روز از هفته ناجا بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت