پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1400 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 108926

پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد/

مارون در گچساران مقتدرانه قهرمان شد

قهرمان مسابقات فوتبال جام نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد مشخص شد.

صدای جنوب:

رقابت های لیگ نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد که از مدت ها پیش درسطح استان شروع شده بود یک چهره جدید و مقتدر از شهرستان کهگیلویه به خود دید.

باشگاه فرهنگی ورزشی مارون کهگیلویه با سرمایه گذاری روی رده های سنی پایه تیمی مقتدر درسطح نوجوانان را روانه مسابقات استانی نمود که این تیم با بازیهای چشم نواز و پرقدرت با اقتدار وکسب ۱۵امتیاز از۵ مسابقه خود از مرحله گروهی به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی رسید.

مرحله نیمه نهایی که به صورت رفت وبرگشت برگزارشد تیم نوجوانان ذوب آهن نوین یاسوج موفق شد همشهری خود ایران جوان را ازسد راه بردارد ونوجوانان مارون هم موفق شد تیم خوب نفت وگاز گچساران را مغلوب و با شایستگی پا به فینال مسابقات بگذارد.

بازی فینال امروز پنج شنبه ۶آبان ۱۴۰۰ به میزبانی شهرستان گچساران و زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای نفت به قضاوت آقایان محمدراهی برگزار گردید تا شاهد فوتبالی نفس گیر حساس و دیدنی در یک هوای پاییزی وخلق صحنه های جذاب فوتبال را از دو تیم را شاهد بودیم

نیمه اول این مسابقه فینال گلی دربرنداشت نیمه دوم این تیم نوجوانان باشگاه مارون کهگیلویه بود که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود جلو و منتظر سوت پایان این دیدار بودند که نوجوانان ذوب آهن نوین یاسوج به گل تساوی دروقت های اضافه رسیدند تا کار قهرمانی به ضربات پنالتی کشیده شود.
درضربات پنالتی بازهم این طغیان گران نوجوان مارون کهگیلویه بود که با برتری جام قهرمانی نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد را به آغوش کشیدن و درکلکسیون باشگاه قرار دادند.

پایگاه خبری صدای جنوب،ضمن تبریک این قهرمانی،از مسیولان محترم شهرستان بویژه نماینده محترم مردم درمجلس، فرماندار و رییس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه انتظاردارد ببش از بیش این تیم راحمایت نمایند تامایه افتخارافرینی بیشتری شود.

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت